تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در حرم امام خمینی(ره)

پس از پایان مراسم استقبال تاریخی مردم تهران و قم از پیکرهای شهدای مقاومت و مدافع حرم، این پیکرهای مطهر برای طواف به حرم حضرت امام خمینی ( ره) منتقل شدند و مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفتند.

اخبار سیاسی- در اولین دقایق بامداد سه‌شنبه (۱۷ دی) با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهداء، جمعی از مسئولان و تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره)، پیکرهای پاک شهیدان والامقام مقاومت وارد حرم مطهر امام(ره) شدند.

در ادامه این مراسم و امروز(سه‌شنبه، ۱۷ دی) پیکرهای پاک دو تن از شهیدان مدافع حرم در بهشت زهراء(س) دفن خواهند شد و پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یکی دیگر از همرزمان آن شهید والامقام برای تدفین به شهر کرمان منتقل خواهند شد.

گفتنی است، ظهر دوشنبه(۱۶ دی) پس از پایان مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم  سلیمانی در تهران، پیکر این شهید مقاومت برای تشییع در جمع دوستدارانش به قم منتقل شد.

پیکر سپهبد شهید سلیمانی پس از تشییع توسط مراجع و مردم قم، نیمه‌شب دوشنبه به حرم مطهر امام خمینی(ره) منتقل شد.

صبح دوشنبه پس از اقامه نماز بر پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دانشگاه تهران توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پیکر وی در میان خیل عظیم دوستدارانش از خیابان انقلاب اسلامی تا میدان آزادی بدرقه شد و سپس برای مراسم تشییع به قم منتقل شد.

پیش از ورود پیکر این شهید بزرگوار به تهران، صبح یکشنبه (۱۵ دی) مراسم وداع با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میان جمعیت عظیم مردم داغدار اهواز و سپس عصر همان روز در میان دوستداران و داغدیدگان وی در مشهد مقدس، برگزار شد.

پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شب گذشته(یکشنبه، ۱۵ دی) پس از طواف در حرم مطهر رضوی به تهران منتقل شد.