زمینه انتقام سخت از آمریکا فراهم شد

 آیت‌الله علیرضا اعرافی از فقهای شورای نگهبان در توضیح پیام و آثار «طرح سه فوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی » گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این طرح به عنوان اولین طرح سه فوریتی در مجلس مطرح شد که به موجب آن اعضای حقوقدان و فقهای شورای نگهبان در مجلس حاضر شدند.

اخبار سیاسیاین عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: اقدام امروز مجلس تمهید قانونی بود برای اینکه دستگاه‌های مسئول اقدامات لازم را انجام دهند. اعضای شورای نگهبان از همین جهت در نشست امروز حاضر شدند و ضمن شور مختصر، مصوبه مجلس را تایید کردند.

وی افزود: این قانون زمینه انتقام سخت از آمریکا را فراهم خواهد کرد. از سوی دیگر این مصوبه فریاد بلندی است که در منطقه منعکس خواهد شد و جریان مقاومت را تقویت می‌کند.

این عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: امیدواریم دستگاه‌های مسئول از این فرصت برای اقدام متناسب با این فاجعه بزرگ استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ نمایندگان مجلس با قرار گرفتن کلیه اعضای پنتاگون، شرکت‌های وابسته، عاملان و فرماندهان شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در لیست گروه های تروریستی و اختصاص 200 میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای تقویت بنیه سپاه قدس موافقت کردند. شورای نگهبان در ادامه جلسه از تایید مصوبه مجلس خبر داد.