آمریکایی ها پیام «غلط کردن» خود را به ما رساندند

سید جواد حسینی‌کیا در واکنش به « انتقام سخت » نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمریکای جنایتکار اظهار داشت: آمریکا خود را آقای جهان می‌داند و تصور می‌کند که می‌تواند هر جنایت و اقدامی را مرتکب شود و سپس دیگر کشورها جرأت پاسخ به آنان را نداشته باشند؛ البته ایران ثابت کرد که پاسخ جنایت‌های آنان را بسیار محکم می‌دهد.

اخبار سیاسی - وی با اشاره به اینکه برخی از کشورهای جهان تحت سیطره و نفوذ آمریکا هستند، افزود: پس از جنگ جهانی دوم، حدود ۵۰هزار آمریکایی در آلمان مستقر هستند و آلمان حقوق آنان را پرداخت می‌کند. بر این اساس، آمریکا فکر می‌کند ایران هم مانند کشورهای دست‌نشانده‌ای چون آلمان است اما باید بداند که جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل است و به کسی باج نمی‌دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا جنایت بزرگی کرد و سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی  را به شهادت رساند و باید از آنان انتقام می‌گرفتیم، تصریح کرد: از سوی دیگر، آنان باید بدانند که این اولین سیلی و انتقام ایران از آمریکا بود و سیلی‌های بعدی در راه است و آنان باید منتظر باشند.

حسینی‌کیا بیان کرد: انتقام سخت ایران از آمریکا در بین نیروهای آمریکایی، ترس و وحشت فراوانی را ایجاد کرده به گونه‌ای که کشورهایی را واسطه کردند، به نوعی پیام «غلط کردن» خود را به ما رساندند و از کرده خود پشیمان شدند.

وی با تأکید بر اینکه با انتقام سخت ایران، هیمنه آمریکا در دنیا فرو ریخت، اظهار داشت: تاکنون سابقه نداشت که پایگاه آمریکا مورد هدف قرار گیرد اما جمهوری اسلامی ایران با این اقدام خود، آمریکا را تحقیر کرد و پایگاه‌های آمریکا در تشتت، ترس و وحشت هستند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً آمریکا جرأت نمی‌کند که اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد اما اگر دیوانگی کنند و به دنبال اقدامی علیه جمهوری اسلامی باشند، بدانند که سیلی بسیار محکمتری از سوی ایران خواهند خورد.