ترامپ: مذاکره با ایران اهمیتی برایم ندارد!

 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتی با اشاره به اظهارات «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا نوشت: «مشاور امنیت ملی(کاخ سفید) اشاره کرد که تحریمها و اعتراضات در ایران، گلوی این کشور را گرفته است و آنها را مجبور به مذاکره خواهد کرد. در واقع، من اهمیتی نمی‌دهم اگر آنها مذاکره کنند. کاملا بستگی به آنها دارد .

اخبار سیاسی-  رابرت اوبراین روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز»، گفت که دونالد ترامپ با فارسی توئیت کردن حمایت خود از اعتراضات در ایران را نشان داده است و همچنان به حمایت‌های خود ادامه خواهد داد.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین مدعی شد: «سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران کارایی خود را نشان داده و رشد اقتصادی ایران منفی ۱۰ درصد شده است و این کشور که پیشتر روزانه سه تا ۴ میلیون بشکه نفت تولید می‌کرد صادرات نفتی‌اش به شدت کاهش یافته است. ایران هیچ گزینه‌ای جز اینکه به میز مذاکره بازگردد ندارد. برنامه جامع اقدام مشترک ( برجام ) توافق وحشتناکی بود که تعدادی از محدودیت‌های آن پس از گذشت زمان متوقف می‌شد و بر اساس این توافق تحریمهای تسلیحاتی علیه ایران در پایان سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رسد و ایران می‌تواند جنگنده‌ها و تانک‌های پیشرفته و دیگر تسلیحات را خریداری کند.»