به گزارش افکارنیوز به نقل از اعتدال، سید جواد زمانی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شغل زیر ساخت می خواهد و در بحث حمایت از تولید ، تا تولیدی در کار نباشد ، شغلی ایجاد نخواهد شد .

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید سرمایه گذاری برای تولید و ایجاد اشتغال انجام شود و تنها با صحبت کردن درباره ایجاد شغل، اشتغال حاصل نمی شود؛ احمدی نژاد نباید می گفت نمی گذارند شغل ایجاد کنند و از موضوع عبور کند، بیاید و بگوید که چه کسی نمی گذارد شغل ایجاد شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور افزود: هی می گویند نگذاشتند! رییس جمهوری که می گوید صراحت دارد، آنقدر صراحت داشته باشد که بگوید فلان مسئول و فلان شخص نمی گذارد من شغل ایجاد کنم؛ وقتی نمی گوید، یعنی دارد درست نمی گوید و اینگونه حرف زدن عوامانه است و به نظر می رسد قافیه برای بعضی به تنگ آمده است.

زمانی تصریح کرد: ایشان رییس جمهور مردم است و رای بالایی آورده اند؛ اما جواب سوال ها را درست نمی دهد و در جایی که مشکل مردم در میان است و نیاز به صراحت بیان است، جواب نمی دهد و از پاسخ گفتن ابا دارد.

وی در خاتمه گفت: احمدی نژاد می تواند بگوید برخی ها با یک شاستی فوق لیسانس می گیرند و دیگران را مورد تمسخر قرار دهد ، اما نمی تواند جواب صحیح به مشکلات مردم بدهد! و اینگونه رفتار موجب افزایش مشکلات شده است.