درباره فرجام سفیر انگلیس باید به رسانه‌ها و مردم اطلاع رسانی شود

 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به حضور سفیر انگلیس در جمع دانشجویان معترض به سقوط هواپیمای اوکراینی مقابل یکی از دانشگاه‌های تهران اشاره کرد و گفت:  این حرکت سفیر انگلیس خلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی بوده و البته از لحاظ عرف مناسبات میان دو کشور هم این مسئله پذیرفته نیست.

اخبار سیاسی- وی با اشاره به خروج سفیر انگلیس از کشور، افزود: البته از سوی وزارت خارجه بازخواست و احضار سفیر انگیس صورت گرفته است و معتقدم که نتایج این احضار باید به رسانه‌ها و مردم ایران اعلام شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به خوی استکباری انگلیس علیه ایرانی‌ها اشاره و تاکید کرد: انگلیسی‌ها هیچ وقت به دنبال خیر و صلاح ملت ایران نبودند و همین مسئله باعث شده که این رفتار سفیر انگلیس اولین ابهامی را که در ذهن‌ها متبادر کند، مداخله و ایجاد چالش در کشور است و البته این رفتار مداخله جویانه هم واکنش‌های تندی را در پی داشت.

نماینده مردم اسلام آباد غرب اظهار کرد: انگلیسی‌ها نمی‌توانند واقعیت تارخی خود را پنهان و همچنین اقدام سفیرشان را لاپوشانی کنند؛ متاسفانه این‌ها به جای اینکه واقعیت را بپذیرند و از ملت ما عذرخواهی کنند به سمت مسائلی از جمله تحریم‌های جدید علیه ایران سوق پیدا می‌کنند.