جنتملن‌های قاتل نه اهل مذاکره هستند و نه قابل اعتماد

 فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه، 30 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور شهادت سردار رشید اسلام و مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی و سردار محور مقاومت عراق ابومهدی المهندس و تعدادی از همرزمان آنها و ضایعه دردناک شهادت تعدادی از هموطنان در سوانح مختلف به ویژه حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت و افزود: امید است در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مانند عاشورا عزادار این عزای بزرگ باشیم.

اخبار سیاسی- رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در هفته های گذشته ایران اسلامی شاهد حوادث تلخ و شیرینی بود که آن را می توان نقطه عطفی در گام دوم انقلاب دانست؛ آنجا که ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی به پاس مجاهدت های سردار رشید خود حماسه ای ده ها میلیونی خلق و بار دیگر با آرمان های امام ( ره ) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی با بیان اینکه شهادت راه و رسم مردان بزرگ الهی بوده و هست و حاج قاسم سلیمانی مزد سال ها مجاهدت خود را در مقابله با استکبار جهانی دریافت کرد، تصریح کرد: بی گمان خون او و همراهانش انقلابی به پا خواهد کرد که آتش بر خرمن آمریکا، اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه خواهد زد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فقدان حضور فردی همچون سپهبد سلیمانی گر چه مصیبتی بزرگ برای مظلومان منطقه و دنیای اسلام است اما راه او و تفکر مقاومت هرگز از خروش نخواهد ایستاد و کمتر از گذشته به نبرد با ظالمانی خواهد پرداخت که به بهانه دفاع از ملت ها به چپاول و غارت آنها مشغول هستند.

حسنوند افزود: شکست های متوالی آمریکا در منطقه در ماه های گذشته و بر هم خوردن معادلات تغییر جغرافیای خاورمیانه با صرف هزینه های سنگین این رژیم متجاوز و همپیمانانش را بر آن داشت تا مغز متفکر و فرمانده  مقتدر سپاه قدس و عامل اصلی ناکامی هایشان را از پیش روی بردارند اما دنیا بداند خون بهای قاسم سلیمانی آزادسازی قدس شریف است و خون بهای ابوالمهدی پاکسازی عراق از وجود نیروهای تکفیری و داعشی خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: رئیس جمهور دیوانه آمریکا بداند قاسم سلیمانی زنده است و درخت انقلاب که با خون این شهیدان آبیاری شده هر روز تنومندتر از دیروز خواهد شد تا پرچم این انقلاب به دست مهدی موعود ( عج ) برسد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: حضور میلیونی هموطنان در مراسم پاسداشت مجاهدت های شهدای مقاومت و اقدام شجاعانه نیروهای هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قراردادن پایگاه عین الاسد تمامی معادلات منطقه ای استکبار را بر هم زد تا همگان به قدرت نظامی ایران و عشق و علاقه مردم به انقلاب و رهبری پی ببرند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک خطای انسانی موجب سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی شد که در این میان بسیاری از هموطنان ما شهید شدند و برخی اتباع خارجی جان خود را از دست دادند؛ شجاعت و صداقت سردار حاجی زاده، فرمانده هوا و فضای سپاه پاسداران در بیان چرایی وقوع این حادثه ستودنی بود و آنجا که در میان سخنانش متواضعانه اشاره کردند که زمانی که اطمینان پیدا کردم این اتفاق رخ داده آرزوی مرگ کردم.

وی یادآور شد: باید بگویم سردار عزیز مردم ما شجاعت و صداقت شما را تحسین می کنند و قدردان 40 سال مجاهدت و تلاش شما برای حفظ امنیت و دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران هستند؛ بوسه می زنیم بر دستان فرمانده ای که نه قاصر است و نه مقصر اما مسئولیت می پذیرد و عذر می خواهد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا و اذنابش از این خطای انسانی سوء استفاده کرده و با تحریک احساسات تعدادی از شهروندان و البته فرصت طلبی سفیر روباه پیر سعی در ایجاد تنش و تحت شعاع قراردادن حماسه حضور میلیونی ملت شریف ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی داشتند؛ اقدامات غیرقانونی و غیردیپلماتیک سفیر انگلیس و حضور وی در تجمعات و اغتشاشات هفته گذشته در همین راستا بود و گواه روشنی بر دشمنی دیرینه روباه پیر از مردم ایران بود.

حسنوند ادامه داد: کمترین اقدام ما اخراج سفیر انگلیس از کشور باید باشد تا پیام قاطع ملت ایران را دریافت کند که به هیچ کس اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهد داد؛ رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به صراحت و روشنی فرمودند هیچ گاه آمریکا و همپیمانانش قابل اعتماد نبوده و نیستند و دلسوزی آنها برای مردم ما حقه ای بیش نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: آنهایی که دم از مذاکره با آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی می زنند بدانند این کشورها به معنای واقعی پادوی آمریکا هستند و مذاکره با آنها هم آمیخته با دغل و فریبکاری است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: اتفاقات و حوادث اخیر بیش از گذشته اثبات کرد که جنتلمن های قاتل نه اهل مذاکره هستند و نه قابل اعتماد و آنان تا نابودی ایران و انقلاب دست از دشمنی برنخواهند داشت.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات در ادامه سلسله اقدامات دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکای جنایتکار برای تظاهر به عدم مقبولیت و بحران مشروعیت نظام در بین مردم و جامعه بین المللی دنبال و پیگیری می کردند که به طور قطع مردم فهیم ایران اسلامی علیرغم تمامی نگران ها و سختی های زندگی به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی انقلاب، امام، رهبری و ایران عزیز را تنها نخواهند گذاشت.

وی یادآور شد: در پی اغتشاشات عوامل استکبار و مزدوران آنها در آبان ماه سال جاری رئیس جمهور آمریکا یکی از سرداران شجاع سپاه را تحریم کرد؛ تحریم سردار سرافراز سپاه حسن شاهوارپور فرماندهی لشکر حضرت ولی عصر در خوزستان از سوی آمریکا نشان و مدال افتخار این سردار در استکبارستیزی و گواه روشن بر ایستادگی همه اقوام شریف خوزستان و دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی و قضایی در مقابل توطئه آمریکا و موجب محرومیت فرزندان ایران زمین است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خطاب به ترامپ، تصریح کرد: سردار شاهوارپور و همرزمانش که تحریم می شوند نیاز به ویزا برای ورود به خاک آمریکا ندارند بلکه در وقت مقرر برای فتح کاخ سفید بدون ویزا به آمریکا خواهند آمد؛ دنیا بداند بیرق ابوالفضل افتادنی نیست.