به گزارش افکار نیوز به نقل از بولتن، فرزند مهدی کروبی در این دیدار که به همراه مادر، برادران و خانواده هایشان به دیدار ایشان رفته بود، در خصوص مسائل اخیر کشور ازجمله انتخابات گزارشی به آقای کروبی ارائه کرده بود وآقای کروبی در این دیدار گفته بود که احساس خستگی و ناامیدی ندارم و هیچ موقع در زندگی به این اندازه از خداوند شاکر و شکرگزار وی نبودم...

حسین کروبی در مورد انتخابات، وضعیت اقتصادی، وقایع سوریه و… با مهدی کروبی گفت وگو کرده است.
مهدی کروبی نیز در پاسخ اعلام کرده که من، هم از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستم. احساس خستگی و ناامیدی ندارم و هیچ موقع در زندگی به این اندازه از خداوند شاکر و شکرگزار وی نبودم، گفته های حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی که بعد از دیدار نوروزی وی با مهدی کروبی انجام شده است و همچنین دیدار خانواده میرحسین موسوی و همسر ایشان زهرا رهنورد، نشان می دهد که برخلاف حاشیه سازی ها و دروغ هایی که مخالفان نظام و هواداران جنبش سبزمطرح می کنند، شرایط و امکانات زندگی مهدی کروبی و سلامت وی عادی است و وی از امکان تلویزیون، وسایل زندگی وامکانات رفاهی برخوردار است و کمبودی ندارد و همین که امکان دیدار ۱۲ ساعته با خانواده خود را بدون حضور ماموران سازمان های مسوول داشته، نشان می دهد که تمام جوسازی های این مدت، مبنی بر مشخص نبودن مکان نگهداری کروبی، عدم سلامت و مشکلات بیماری، مشکل زندان انفرادی، نداشتن امکانات زندگی و عدم دسترسی به اخبار و اطلاعات، و… همگی سیاه نمایی، دروغ بافی، جوسازی رسانه ای، ادعای پوچ و هماهنگ با دشمنان و کشورهای مداخله جو وسلطه گر بوده است.

برای هر ناظری که خبردیدار مهدی کروبی با خانواده را در روز اول فروردین به مدت ۱۲ ساعت می شنود، این موضوع مطرح می شود که سلامت آقای کروبی در این دیدار و گفت وگوی ۱۲ساعته بدون مامور سازمان های مسوول، بدون شک تابع وضعیت مناسبی است که وی در دو سال گذشته داشته است.

زیرا، یک پیرمرد اگر تنها بماند وامکانات غذایی وپزشکی و سایر وسایل و لوازم زندگی را نداشته باشد، بدون شک در وضعیت مناسبی نخواهد بود که بتواند ملاقات ۱۲ ساعته با خانواده خود و بدون حضور ماموران داشته باشد.

برای مردم و ناظران سیاسی این پرسش مطرح است، که دروغ گویان، ماجراجویان مدعی حقوق بشر، بر چه مبنایی تا این حد با نظام جمهوری اسلامی و ملت و دولت ایران دشمنی می کنند و وضعیت یک سیاستمدار و یکی از سران جنبش سبز را تا این حد سیاه و همراه با دروغ اعلام می کنند.

آقای کروبی در مدت ۲ سال گذشته، به حدی از وضعیت مناسب زندگی و لوازم و امکانات برخوردار بوده که تقریبا در رابطه با اکثر مسائل سیاسی و تحولات جامعه قرار دارد و تقریبا در اکثر موارد مانند انتخابات، اظهار نظر کرده و نظر خود را اعلام کرده است. براین اساس، اعلام اخبار دروغ ۲ سال گذشته که حکایت از شرایط سخت وزندان و بیماری و تنهایی و… داشت، اثبات کننده این واقعیت است که دشمنان و افراطیون مخالف نظام، به هیچ قاعده ای احترام نمی گذارند واز هر گونه تغییر شرایط با سیاه ترین واژه ها و جو سازی علیه نظام و ملت ایران سوء استفاده می کنند.

تقریبا در مواقع خاص مانند عید نوروز، نه تنها موسوی و کروبی، بلکه اکثر بازداشت شدگان حوادثبعد از انتخابات، امکان مرخصی و حضور در جمع خانواده را داشته اند و برای بسیاری از این افراد، مرخصی های ویژه فراهم شده است و در طول سال از آن استفاده کرده اند و در نوروز امسال، افراد مختلفی مانند احمد زیدآبادی نیز در تعطیلات نوروزی در جمع خانواده بوده اند.

حال مشخص نیست که این همه دشمنی و کینه توزی و سخن گفتن از شرایط سخت و دروغ هایی مانند شکنجه و… چه مبنایی دارد؟ اگر کسی خود را پایبند به حقوق بشر، حقوق مردم ایران می داند و برای توصیه های اخلاقی و اسلامی و ملی ارزش قائل است، چرا متوسل به دروغ می شود و چرا قاعده منصفانه ای برای ارائه گزارش واقعی به مردم انتخاب نمی کند.

همان طور که مسوولان نهادهای قانونی ومسوول در این رابطه اعلام کرده اند، شرایط امروز زندگی میرحسین موسوی و مهدی کروبی، متناسب با مصلحت خود آنها و مسائل کشور اعلام شده است و با مفهوم زندان، زندان انفرادی و… کاملا متفاوت است و حالا مدعیان حقوق بشر و دموکراسی باید پاسخ بدهند که بر چه مبنایی، در این ۲ سال انواع دروغ ها را به ملت ایران و رسانه های جهان ارائه داده اند و همچنان بر اغتشاش گری و حوادثبعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ تاکید دارند؟
آیا این افراد ورسانه های دروغ پراکن و بوغ های تبلیغاتی انگلیس و آمریکا، از رفتار خود خجالت نمی کشند؟ آنها تاکنون بارها در مقابل دیدگان ملت ایران سیه روی شده اند و به همگان ثابت شده که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی، جز دروغ و جریان سازی حرفی برای گفتن ندارند و حال که ملت به آنها بی اعتنا شده اند به در و دیوار می زنند و در عین سرخوردگی از لطمه زدن به نظام جمهوری اسلامی، به دنبال همراهی و همکاری با دشمنان در آمریکاو اروپا هستند.

عده ای از این افراد همان طور که در مورد کروبی و موسوی و سایر فعالان جنبش سبز و حوادثبعد از انتخابات دروغ می گویند به محافل غربی وکسانی که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، نیز دروغ می گویند و با بزرگنمایی و دروغ گویی، وضعیت خود را در ایران غیر قابل تحمل خوانده اند و به غرب گریخته اند تا راه عافیت طلبی و زندگی در غرب را به بهانه مخالفت با نظام جمهوری اسلامی انتخاب کنند. اما جهان و ملت ایران از آنها می پرسد که وقتی کروبی و موسوی در صحت سلامت و در شرایط عادی زندگی، با خانواده خود در لحظه سال تحویل دیدار می کند، شما به کدام قاعده بازی خود را معتقد می دانید و چرا دائم به دروغ گویی و جریان سازی ادامه می دهید؟

اگر یک سیاستمدار سالخورده، در شرایط سختی باشد و مدت ها در انفرادی و زندان و مکان نامعلوم باشد وبیمار و ضعیف و بدون امکانات غذایی و دارویی زندگی کند، نمی تواند در مورد مسائل کشور وتحولات جهان اظهار نظر کند و ۱۲ ساعت به ملاقات عادی با خانواده خود و پیگیری اوضاع و احوال روزمره مشغول باشد. حال سیه رویان پاسخ دهند که در مقابل سوال ملت وهواداران جنبش سبز چه پاسخی دارید وچرا تا این حد به دروغ گویی وجوسازی مشغول هستید و در شرایطی که جامعه ایران به اتحاد یکپارچه در مقابل دشمنان و ماجراجویی ها پرداخته، شما چرا پناه بردن به لندن و واشنگتن را انتخاب کرده اید و با دشمنان و کشورهای متعارف همکاری می کنید و مزدوری این عوامل را انتخاب کرده اید؟

براین اساس، ادعای مخالفان نظام و حامیان جریان فتنه، که اعلام کرده اند، مهدی کروبی در حالت انفرادی و بازداشت زندگی می کند و بیمار است و شرایط جسمی و روحی مناسبی ندارد و… کاملا دروغ است و همان طور که فرزند وی اعلام کرده، کروبی اکنون در شرایط عادی است.

همچنین میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در آغاز سال جدید به مدت سه ساعت و نیم با فرزندان خود دیدار داشتند.

براساس منابع خبری جنبش سبز، حال جسمی و روحیه هر دو نفر یعنی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خوب گزارش شده و بر خلاف گزارش های قبلی، که مخالفان نظام و افراطیون جنبش سبز خبر از عدم سلامت و شرایط نامساعد این افراد داده بودند، میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد، در منزل خود ودر صحت سلامت به سر می برند.

براساس گزارش سایت کلمه وسحام نیوز، دختران موسوی و رهنورد دو هفته قبل از آغاز سال ۱۳۹۱ نیز با پدرو مادر خود دیدار حضوری داشته اند

این در حالیست که سال گذشته، افرادی چون حسین کروبی و فاطمه کروبی، فرزند وهمسر مهدی کروبی، اظهارات متناقضی را در مورد محل زندگی و سلامت و شرایط مهدی کروبی ارائه می دادند وبرخی رسانه ها تلاش داشتند که محل زندگی و آپارتمان آقای کروبی و امکانات زندگی وی را در شرایط نامساعد جلوه دهند اما تناقض های گفتار فاطمه و حسین کروبی و دیگران کاملا مشخص کرد که تمام این ادعاها دروغ و جوسازی علیه نظام بوده و حال که خبر دیدار ۱۲ ساعته کروبی با خانواده ودیدار ۳.۵ ساعته فرزندان میرحسین وزهرا رهنورد با آنها را می شنویم، که ادعاهای سال قبل مبنی بر نامشخص بودن مکان زندگی سران جریان بعد از انتخابات ریاست جمهوری، بی خبری، بیماری سخت، ابراز نگرانی های هواداران آنها، دروغ بوده و تنها با هدف ضربه زدن به نظام و جوسازی و.. انجام می شده است.