طرح مذاکره موشکی با ایران از پیامدهای قدرت نمایی سپاه در عین الاسد است

 ابوالفضل حسن‌بیکی با اشاره به گستاخی دوباره غربی ها به ویژه فرانسوی ها در خصوص طرح مذاکره موشکی با ایران گفت: کشور فرانسه همواره از گذشته به دنبال ایجاد دردسر برای جمهوری اسلامی بوده و با نگاهی گذرا به تاریخ ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی سال 57 می توان نقش فرانسه را در تحریم های ظالمانه علیه مردم کشورمان به خوبی مشاهده کرد.

اخبار سیاسی- نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و سال های اولیه مذاکرات هسته ای در اوائل دهه هشتاد شمسی و سال های منتهی به امضای توافق نامه هسته ای ، همواره فرانسه تلاش کرده که به هر طریقی در روند مذاکرات خلل ایجاد کرده و نقش پلیس بد را بازی کند که خوشبختانه نتوانسته به مقصود خود برسد.

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در سخنان خود در مورد غیر قابل مذاکره بودن توان دفاعی و موشکی کشورمان تاکید داشته و مقامات لشکری و کشوری نیز در این خصوص اتفاق نظر دارند، بنابراین طرح این گونه مباحث از طرف فرانسوی ها نوعی شیطنت بوده و در راستای نقشه های استکبار جهانی علیه کشورمان است.

وی تاکید کرد: حملات موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد که محل تجمع نیروهای آمریکایی بود، بشدت آمریکا و غربی ها را به وحشت انداخته؛ بنابراین آنها با طرح مذاکره موشکی با ایران به دنبال تضعیف توان موشکی ایران بوده تا بتوانند حضور خود در منطقه غرب آسیا را مستحکم تر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پاسخ جمهوری اسلامی به گستاخی ها و شیطنت های فرانسه و طرف های غربی، همواره محکم و قاطع بوده و لازم است که دستگاه دیپلماسی کشور، مراتب اعتراض شدید خود و ملت ایران را در این خصوص به آنها اعلام کنند.