استراتژی شهید سلیمانی در مقابل اقدامات دشمن سریع و قاطع بود

 سید محمد جواد ابطحی به تصویب طرح 3 فوریتی مجلس به الزام انجام اقدامات متقابل در مقابل تحرکات آمریکا اشاره کرد و گفت: مردم به صورت بسیار شفاف در تشییع پیکر سردار سلیمانی مطالبات خود را اعلام کردند و آن هم این بود که در مقابل اقدام ناجوانمردانه آمریکا انتقام سختی گرفته شود.

اخبار سیاسی- وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مطالبه مردم را به صورت قانونی در آوردند و آن را به تصویب رساندند؛ بنابراین با تصویب طرح 3 فوریتی در مقابل اقدامات آمریکا که به دولت هم ابلاغ شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: سیاست نظامی شهید سلیمانی این بود که مولفه اقتدار ملی و حفظ امنیت را در پاسخ سریع و کوبنده به دشمن می‌دانست؛ بنابراین اگر ما در زمان اولیه از دشمنان انتقام نمی گرفتیم، این‌ها متصور می شدند که ما ترسیدیم و دست به اقدامات بیشتری می زدند.

نماینده مردم خمینی شهر اظهار کرد: معتقدم که بحث از  مطرح شدن  برخی از مسائل که فلان جناح سیاسی نمی‌خواهد با آمریکا برخورد شود و یا اینکه می‌خواهد برود به مذاکره با آمریکا بپردازد، گذشته است؛ بالاخره به دلیل وجود چنین عملیات‌های تروریستی و اقدامات دیگر،  همه نمایندگان این را به قانون تبدیل کردند که دولت موظف به همراهی با دیگر نهادها برای مقابله به مثل با آمریکا شده است.