خون حاج قاسم گریبان مذاکره خواهان با ددمنشان خون خوار را می گیرد

جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم به دنبال اظهار نظر اخیر محمدجواد ظریف بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

اخبار سیاسی- رهبر معظم انقلاب: مذاکره با آمریکا به طور قطع منتفی است و چنین چیزی معنی ندارد. آنها که ظاهر سازا بودند آن جوری عمل کردند، اینها که آدم های وقیح متهتک پررو صریح و شمشیر از رو بند هستند با این ها چه مذاکره ای داریم؟ مذاکره معنی ندارد. رییس جمهور که هیچ، وزیر خارجه و عناصر وزارت خارجه همین جور، مذاکره با اینها هیچ معنایی ندارد.

وزیر به ظاهر امور خارجه ایران، جواد ظریف بار دیگر در گفتگو با یک رسانه خارجی (نشریه اشپیگل) پالس مذاکره به آمریکا داد!

آقای ظریف هنوز چند روز از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نگذشته است که با دستور مستقیم ترامپ خون آشام‌، پیکرش اربا اربا شد، چرا با این سرعت خون به ناحق ریخته او را لگد مال می کنید؟!

مگر چشم های غبار گرفته خود را باز نکردید و مشاهده نکردید نه تنها ایران، بلکه کشورهای دیگر منطقه و جهان از جمله عراق نیز، خواهان انتقام سخت و خون خواه حاج قاسم و یاران شهیدش هستند؟!

مگر گوش خود را باز نکردید و نشنیدید فریاد مرگ بر آمریکا و الموت لآمریکا را از حنجره مردم ایران و منطقه.چقدر و چندین بار رهبر انقلاب تاکید کند و تکرار نماید که مذاکره در هر سطحی با آمریکای تروریست و خون آشام در هر سطحی ممنوع است که شما متوجه شوید؟!

آقای ظریف خون به ناحق ریخته حاج قاسم، گریبان هرکسی که به فکر مذاکره با این ددمنشان خون خوار باشد خواهد گرفت.

شما وزیر خارجه کدام کشور هستید؟! ذلت برجام کافی نبود که حالا خون حاج قاسم را میخواهید با ذلت بیشتر و تحقیر مردم ایران معامله کنید، آن هم با پست ترین فرد یعنی ترامپ؟!

چرا چند روز بعد از تشییع میلیونی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و رفراندوم مقاومت ملت ایران و عراق در انتقام سخت از خون پاک شهید و همرزمانش که ایران اسلامی در این یوم الله تشییع، اقتدار خویش را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت بار دیگر شما موضوع مذاکره با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را مطرح کردید؟!!

 چرا دقیقا ضد منافع ملی ایران موضع گیری می کنید؟!

چرا از مذاکرات نافرجام برجام و شرطی کردن اقتصاد ایران و ضربه سنگین به اقتصاد کشور در طول مذاکرات درس عبرت نمیگیرید؟!!

مگر ما عزت و اقتدار نظام اسلامی که مدیون تدبیرهای حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و خون شهیدان مخصوصا خون شهید حاج قاسم سلیمانی است را به همین راحتی به دست آوردیم که شما آن را در حالت انفعالی خرج خود کرده و آبروی نظامی اسلامی و اقتدار آن را در سطح جهانی ببرید؟!!

مگر رهبری معظم انقلاب بارها از خباثت  و جنایت های آمریکایی ها در منطقه و جهان تذکر ندادند که این آمریکا است که برای سلطه و نفوذ و دخالت در ایران به دنبال مذاکره با ایران است و مذاکره با آمریکا منتفی است؟!!

شما از خط قرمزهای نظام در برجام عبور کردید و به تذکرات دلسوزانه رهبر معظم انقلاب بی توجهی کردید و امروز بر همگان ثابت شد در مسیر مذاکرات برجامی دچار اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی شدید و در آینده نزدیک نیز باید نسبت به اقدامات خویش در برجام پاسخگوی ملت شریف ایران باشید؛ اما چرا بار دیگر علی رغم تذکرات و نهی های مستقیم رهبر معظم انقلاب در موضوع مذاکره با آمریکا شما بار دیگر باب مذاکره با آمریکا را باز کردید؟!!

آقای ظریف، بهتر است به دامان انقلاب و مردم ایران برگردید و رسما از ملت شریف ایران بابت این کار بسیار زشت خود معذرت خواهی کنید که دل آنها را آزردید و روح مطهر حاج قاسم سلیمانی ناراحت کردید و به مردم قول دهید دیگر اسمی از مذاکره با قاتلان حاج قاسم یعنی آمریکای خون آشام بر زبان نیاورید تا مردم شما را ببخشند.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون