حاجی‌بابایی: گروه‌های سیاسی در ارائه لیست عادلانه عمل کنند

 حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه مجلس مطلوب، مجلس انقلابی است، گفت: مجلس یازدهم باید، مجلسی باشد که برای دولت ریل‌گذاری کند و چرخ اقتصادی کشور را پرقدرت به حرکت دربیاورد.

 وی با تاکید براینکه یکی از وظایف ذاتی مجلس نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، ادامه داد: پارلمان یازدهم باید در این عرصه ورود جدی داشته باشد تا کم‌کاری‌های مجلس دهم در این زمینه جبران شود.

اخبار سیاسی- نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه جبهه‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو با دیدی بازتری داشته باشند تا مجلس کارآمد و مطلوبی تشکیل شود، افزود:مجلس نیاز به سلامتی و کارآمدی دارد این دو شاخصه از شاخصه‌های انقلابی‌گری است که باید در مجلس آینده بر این نکته تاکید شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باید در انتخابات پیش‌رو افرادی را به مردم معرفی کنند که انقلابی باشند و به دور از هرگونه رفیق‌بازی تنها به دنبال تشکیل مجلس انقلابی در تراز جمهوری اسلامی باشند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه پارلمان یازدهم باید ترکیبی از انقلابی‌ها، باتجربه‌ها و جوانان باشد، اظهار داشت: اگر گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در انتخابات پیش‌رو عادلانه عمل کنند و لیستی با شاخص‌های انقلابی ارائه کنند قطعا مردم نیز به آنها اقبال خواهند داشت و البته آن جریان نیز به حرکت درمی‌آید و انتخابات با حضور حداکثری مردم نیز پرشورتر خواهد بود.