حضور پرشور مردم پای صندوق رأی تأیید دیگری بر کشور و انقلاب است

 حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: موضوع انتخابات همیشه در کشور ما حساس بوده به دلیل اینکه خواسته‌اند تا با استفاده از ابزاری کشور ما را تحت فشار قرار بدهند.

وی افزود: آنچه در مقابل این همه هجمه دشمن کشور ما را حفظ کرده پشتیبانی، حضور و مشارکت مردم بوده که توانسته کشور را در مقابل همه خطرات حفظ کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: دشمن با برنامه‌ریزی‌های خود درصدد است تا کشورمان را به چالش بکشد و راه مقابله با این موضوع تقویت مشارکت مردم در پای صندوقهای رأی است. چرا که به جز موضوع راهپیمایی که مردم یک حضور عمومی دارند حضور مردم در انتخابات یک مشارکت تعریف شده، روش و شفاف است و عدد و رقم آن همانند راهپیمایی کلی و تخمینی نیست. حضور پرشور مردم در انتخابات تأییدیه دیگری مضاف بر تأییدیه‌های قبلی در کشور و انقلاب است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: مردم ما شاید نسبت به مسئله یا مسائلی گله‌مند باشد و گلایه‌های آنها هم به جا است اما مردم ما هیچ‌موقع با عدم حضور یا کمبود مشارکت‌شان کاری نمی‌کنند نظام تضعیف شود و جایگاه نظام زیر سؤال برود.

وی در پایان گفت: کسانیکه می‌توانند به نوعی در ایجاد انگیزه برای مردم و مشارکت‌شان در پای صندوق رأی مؤثر باشند کمک کنند تا ما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم و این حضور معنادار شکل بگیرد و مردم پای صندوق‌های رأی به صورت جدی حضور پیدا کنند و این حضور پرشور و معنادار مردم در پای صندوق‌های رأی مقدم بر آن چیزی است که در صندوق بیرون می‌آید و نتیجه انتخاب آنها است.