جهانگیری: امیدوارم بتوانیم آرمان‌های امام خمینی (ره) را محقق کنیم

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید میثاق اعضای دولت با آرمان های امام راحل، ضمن تبریک ایام چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) رهبر بزرگی در قرن بیستم بودند که توانستند انقلابی بسیار بزرگ را هدایت و رهبری کنند.

اخبار سیاسیوی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، افزود: امام (ره) آرمانهای بزرگی برای انقلاب اسلامی و ملت ایران در نظر گرفتند که همه آن آرمانها قابل تحقق هستند. آرمان هایی که ملت بزرگوار ایران اسلامی را در وضعیت مطلوبی از نظر مادی و معنوی قرار می دهد و امیدوارم بتوانیم این اهداف را برای آینده ایران و منطقه محقق کنیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه استقلال و آزادی جزو اصلی‌ترین شعارها و آرمان‌هایی بود که امام راحل به دنبال تحقق آنها بودند، تصریح کرد: استقلال به معنای عدم وابستگی در زمینه‌های مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و آزادی به معنای حاکمیت مردم برسرنوشت خودشان است. مردم ایران می خواستند خودشان برای اداره کشورشان تصمیم بگیرند و تصمیماتشان در تمام شئونات کشور ساری و جاری باشد و باید همه برای تحقق این آرمان ها تلاش کنیم.