اصلاحات با تخریب قالیباف به دنبال تخریب لیست انقلابی است

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که چرا محمدباقر قالیباف هدف اصلی اصلاح‌طلبان در جهت تخریب قرار گرفته است، گفت: «با توجه به این‌که نام محمدباقر قالیباف به‌عنوان یکی از افراد سر لیست نیروهای انقلابی مطرح شده است آن‌ها سعی دارند تا با تخریب چهره وی تمام فهرست نیروهای انقلابی را زیر سؤال ببرند. مردم تهران عملکرد قالیباف و شهردارانی که پس از وی از سوی جریان سیاسی اصلاح‌طلب روی کار آمدند را مقایسه می‌کنند. درنتیجه کاملاً مشهود است که در گذشته چه تحرکات، فعالیت‌های گسترده و زیربنایی در تهران انجام شده است.»

اخبار سیاسی- سید محمد حسینی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که چرا اصلاح‌طلبان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس از هر روشی برای تخریب چهره رقیب استفاده می‌کنند به «افکارنیوز» گفت: «این نخستین‌ بار نیست که این جریان سیاسی افراطی از این شیوه استفاده می‌کند در انتخابات گذشته هم شاهد این‌گونه اقدامات از سوی آن‌ها بودیم.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: «جریان سیاسی اصلاحات به‌جای انجام حرکت ایجابی و اثباتی و اعلام توانمندی‌ها تنها سعی در تخریب رقیب طی انتخابات را دارد. کارنامه این جریان سیاسی در این دوره از دولت، مجلس و شورای کلان‌شهرها منفی بوده و به همین جهت با نارضایتی فراوانی از سوی مردم مواجه شدند درنتیجه حرفی برای گفتن ندارند و احساس می‌کنند پایگاه اجتماعی خود را از دست داده‌اند.»

وی تصریح کرد: «جریان سیاسی اصلاح‌طلبان با توجه به موضوعات مذکور سعی در تخریب چهره رقیب و زیر سؤال بردن سازوکار انتخابات دارد. آن‌ها حتی شورای نگهبان را به جناحی برخورد کردن در انتخابات متهم می‌کنند درحالی‌که کاملاً معلوم است کاندیداهای ردصلاحیت‌شده از سوی هر دو طیف سیاسی وجود دارد. مردم ایران نظارت بر تائید یا رد صلاحیت کاندیداها را از شورای نگهبان به‌صورت جدی مطالبه کرده‌اند تا افرادی که منافع شخصی را بر مصالح ملی ترجیح می‌دهند در چنین جایگاه‌های حساسی قرار نگیرند.»

حسینی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که چرا محمدباقر قالیباف هدف اصلی اصلاح‌طلبان در جهت تخریب قرار گرفته است، گفت: «با توجه به این‌که نام محمدباقر قالیباف به‌عنوان یکی از افراد سر لیست نیروهای انقلابی مطرح شده است آن‌ها سعی دارند تا با تخریب چهره وی تمام فهرست نیروهای انقلابی را زیر سؤال ببرند. مردم تهران عملکرد قالیباف و شهردارانی که پس از وی از سوی جریان سیاسی اصلاح‌طلب روی کار آمدند را مقایسه می‌کنند. درنتیجه کاملاً مشهود است که در گذشته چه تحرکات، فعالیت‌های گسترده و زیربنایی در تهران انجام شده است.»

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب با تأکید بر این‌که جریان سیاسی اصلاح‌طلبان سخنی برای گفتن ندارد، افزود: «آن‌ها با توسل به تخریب چهره‌های سیاسی تنها در پی کنار زدن رقیب هستند. لازم به ذکر است این جریان سیاسی بحث‌های دیگری مبنی بر نظارت استصوابی را زیر سؤال برده‌اند، درحالی‌که آقایان با همین نظارت در مجلس و دولت حضور یافتند.»

وی در پایان گفت: «جریان سیاسی اصلاح‌طلب با استفاده از بازی با الفاظ و واژه‌ها قصد سیاه جلوه دادن چهره رقیب را دارند تا تنها خود گزینه مردم باشند. آن‌ها در انتخابات ریاست جمهوری 96 مطرح کردند، ما بد هستیم اما رقیب ما بدتر است و این موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شد که اگر آقای رئیسی در این انتخابات پیروز شود شرایط کشور بدتر خواهد شد درحالی‌که شاهد بودیم آن‌ها چه سرنوشتی برای کشور رقم زدند و آقای رئیسی در قوه قضائیه با چه موفقیت‌های بزرگی روبه‌رو شد.»

راضیه فراهانی