تبلیغات دشمن علیه انتخابات نتیجه عکس دارد

 حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در رابطه با ارزیابی خود از حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به اتفاقات اخیر و یاوه گویی‌های مقامات آمریکایی اظهار داشت: تجربه نشان داده است که به هر میزان آمریکا و سایر دشمنانِ ملت ایران، مردم را به عدم حضور و عدم شرکت در انتخابات تشویق کنند نتیجه معکوس خواهد بود و به همان میزان حضور و رغبت مردم برای شرکت در انتخابات بیشتر خواهد شد.

اخبار سیاسیوی با تاکید بر اینکه تا به حال تجربه نشان داده است که حضور مردم در انتخابات در پی تشویق دشمنان برای عدم حضور بیشتر از قبل بوده است، گفت: امیدوار هستیم در این دوره از انتخابات یعنی انتخابات اسفند ماه نیز به همین شکل باشد. قرائن و شواهد هم گویای همین مطلب است که خباثت‌ها و رذالت‌های آمریکا مخصوصاً در جنایت شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدا مردم را به صحنه می‌کشاند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: قطعاً حضور چشمگیر مردم در تشییع جنازه سردار شهید سلیمانی پاسخ مناسبی به آمریکا و ایادی آمریکا بود فلذا پیش بینی ما این است که همین حضور را در انتخابات داشته باشیم و مردم هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و هم در انتخابات اسفند ماه، با شکوه هر چه بیشتر شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام مجتهد شبستری عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات تأثیر فراوانی در عرصه بین المللی خواهد داشت. وقتی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات حضور و مشارکت گسترده داشته باشند پیام روشنی را به دشمن مخابره خواهند کرد مبنی بر اینکه مردم همراه، حامی و پشتیبان نظام هستند.

وی افزود: وقتی دشمن احساس کند مردم همچنان به آرمان‌هایشان وفادار و همچنان حامی نظام هستند طبیعتاً قدرت منطقه‌ای ایران که عمدتاً متکی به پشتیبانی ملت است افزایش پیدا می‌کند و دشمن متوجه خواهد شد. اگر چه دشمن می‌داند و خودش را به نفهمی می‌زند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن از قدرت ایران و حمایت ملت از نظام و رهبری معظم آگاه است اما خودش را به نادانی و نفهمی زده است. اما ان شاءالله مردم در ۲۲ بهمن و ۲ اسفند به دشمنی که خودش را به خواب و نفهمی زده است خواهند فهماند و به روشنی این پیام مخابره خواهد شد که ملت همچنان به نظام پایبند است و بر پای عهدی که با امام، شهدا و رهبری معظم بسته مانده و تا آخر هم ان شاءالله به این راه ادامه خواهد داد.