آمریکا با ترور سردار سلیمانی در مسیر سقوط قرار گرفته است

 دریادار حسین خانزادی در جمع دانشجویان انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های کشور در اردوگاه فرهنگی تربیتی ثامن الائمه (ع) مشهد گفت: کشوری که تاریخ خود را فراموش کند محکوم به تکرار و بازگشت به روزهای گذشته است.

اخبار سیاسیوی تصریح کرد: اگر تاریخ خود را فراموش کنیم، به روزهای سخت و دشواری که پشت سر گذاشتیم باز می‌گردیم. عظمتی که امروز شاهدش هستیم به برکت این انقلاب و جوانان است و شما جوانان هستید که می‌توانید این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانید.

وی یادآور شد: این روزها در ایام الله دهه فجر هستیم اما ما در این چهار دهه از انقلاب روزهای با شکوهی را داشته‌ایم و تک تک این روزها را می‌توانیم ایام الله نام‌گذاری کنیم و یکی از همین روزها که مقام معظم رهبری آن را ایام الله نامیدند، روز شهادت حاج قاسم سلیمانی بود. ترور سپهبد سلیمانی با دیگر ترورها تفاوت داشت؛ این بار یک دولت و یک حکومت تروریستی پشت این عملیات بود و برای اولین بار بود که شاهد چنین اقدامی از سوی یک دولت بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در اوایل انقلاب خیلی‌ها با نسبت‌های مختلف سعی می‌کردند حزب‌های نادرست را با اهداف مشخص در کشور ما را راه‌اندازی کنند؛ امیر ولی‌الله قرنی که اولین شهید ترور بعد از انقلاب است می‌توان به عنوان یکی از موانع اصلی این احزاب نام برد.

وی گفت: امیر شهید قرنی اولین شهید ترور بعد از انقلاب بود و امروز نیز سردار شهید سلیمانی آخرین شهید ترور در کشور ماست. اما غیر از این نقطه مشترک دیگری هم میان این دو شهید بود و آن هم این است که این دو شهید بزرگوار هردو سدی بزرگ در مقابل موفقیت دشمنان ایران اسلامی بودند.

دریادار خانزادی در خصوص بیرون کردن نیروهای آمریکایی از منطقه گفت: ما مدت‌ها بود که سعی داشتیم آمریکا را از منطقه بیرون کنیم و رژیم تروریستی آمریکا نمی‌دانست با اقدام احمقانه به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی در چه سرازیری و در مسیر چه سقوطی قرار می‌گیرد.