لاریجانی درگذشت آیت الله طبرسی را تسلیت گفت

 علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی ، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

اخبار سیاسی- متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم جلیل القدر و مهذب، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق، ولی فقیه در استان مازندران موجب تاسف و تاثر گردید.

ایشان از همراهان صدیق حضرت امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی و قیام ملت علیه رژیم ستمشاهی، از شخصیت‌های موثر در دوران پس از پیروزی انقلاب و یاوری دلسوز برای مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بودند.

آیت الله طبرسی در سالیان عمر پربرکت خویش به گسترش و ترویج معارف قرآن و اهل بیت (ع) و تربیت طلاب علوم دینی اهتمام مجدانه داشتند و در سنگر‌های خدمت به نظام جمهوری اسلامی از جمله نمایندگی، ولی فقیه در استان مازندران، امامت جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان‌رهبری، منشا آثار و اقداماتی ارزنده بودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز، مردم شریف استان مازندران، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، برای آن عالم ربانی از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و برای بازماندگان‌صبر و اجر طلب می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی