اصلاح‌طلبان کارنامه قابل قبولی در مجلس نداشته‌اند

  با اشاره به بیانیه اصلاح طلبان مبنی بر اینکه به سبب نداشتن نامزد در انتخابات لیست ارائه نخواهند داد، گفت: معتقدم در شرایط فعلی که در آن قرار داریم با اینکه بیش از ۸ سال است که زمام امور در مجلس و دولت را در دست داشته و قدرت اداره کشور دستشان بوده، اما هیچ کارنامه قابل توجهی نداشته اند.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: متاسفانه باید گفت آنها چه زمانی که داخل قدرت و چه زمانی که بیرون قدرت بودند خوب عمل نکردند و  الان هم که ساز و کار اجرایی و برنامه ریزی در تمامی حوزه‌ها و بالاترین اختیارات را داشته اند، به جای اینکه جوابگوی وضعیت بد کشور باشند به تفرقه پراکنی روی آوردند.

الفت‌پور با اشاره به انتقادات رئیس جمهور نسبت به شورای نگهبان ، افزود: رئیس جمهور این گونه به شورای نگهبانی حمله ور می‌شوند که با ۷ دهم درصد خود او را تایید کرده و در این شورا خود ایشان بصورت ناپلئونی رئیس جمهور شده است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نکته جالب این است که در مجلس های قبلی هم اینها همواره صاحب رای بودند، در آن زمان شورای نگهبان مشکلی نداشته، ولی حالا که نامزدهای این جریان را رد کرده ، توسط رئیس جمهور کشور زیر سوال می‌رود.

او خاطر نشان کرد: البته معتقدم که این اقدامات بیش از هرچیز فرار رو به جلوست و چون آقای روحانی و جریان اصلاحات به خوبی می‌دانند که مردم در انتخابات پیش رو به آنها اقبالی ندارند و مردم واقعا از وضعیتی که برای کشور درست شده ناراضی هستند.

الفت‌پور تاکید کرد: البته من نمی‌خواهم از جریان اصولگرا دفاع کنم، اما این شیوه اینهاست که از الان هجمه به نامزدهای دیگر جریان ها و شورای نگهبان را آغاز کنند، زیرا خودشان عملکرد قابل دفاعی ندارند و عملکردشان همواره مورد نقد همه مردم است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اصلاح‌طلبان هر زمانی که بر سرکار آمدند در انتهای دوره‌هایشان همین حرف‌ها را بیان کرده و به شورای نگهبان و نهاد‌های قانونی کشور حمله کردند، البته من قصد تطهیر جریان اصولگرا را ندارم، اما این حرف‌ها صرفا بهانه‌ای برای جمع کردن رای است و می‌خواهند اذهان عمومی را به حاشیه ببرند تا مردم از اتفاقاتی که در میدان در حال رخ دادن است فاصله بگیرند، در نتیجه این حرف‌ها صرفا فرافکنی است و همه در اتاق فکر عملیات روانی این دوستان طراحی می‌شود.

او بیان کرد:  این جریان هرگز از عملکرد نداشته خود صحبت نمی‌کند، بلکه صرفا ترسی را از جریان مقابل ایجاد می‌کند.