ملت ایران ثابت کرد که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی ادامه می‌دهد

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در آیین رونمایی از کتاب های «روایت پدرخوانده» و «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی» که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس تدبیر و اندیشه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) راه سعادت جامعه ما قوی شدن است، گفت: ما زمانی قوی می شویم که تولید قدرت بر اساس ظرفیت های درونی جامعه اتفاق بیفتد؛ زمانی که عالم باشیم و به علوم و فنون زمان مسلط شویم.

اخبار سیاسی - سرلشکر سلامی رسالت اصلی دانشگاه جامع امام حسین (ع) را پیشگامی در عرصه تولید علم و فناوری‌های جدید عنوان و تاکید کرد: دانشگاه جامع امام حسین (ع) علاوه بر رسالت جهانی شدن در عرصه های علم و فناوری، باید پرچمدار و پیشگام تمدن سازی اسلامی نیز باشد.

وی افزود: دانشگاه تراز انقلاب دانشگاهی است که در لبه مرزهای علم و فناوری قرار داشته و در عین حال به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و الگوهای تربیتی دانشگاهی تمدن ساز باشد؛ این رسالت خطیر در کتاب «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی» منعکس شده و دانشگاه جامع امام حسین (ع) برای تحقق این هدف بلند برنامه‌ریزی می‌کند.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: کتاب دیگر هم «روایت پدر خوانده» است که به استناد اسناد لانه جاسوسی آمریکا وضعیت رژیم طاغوتی پهلوی که سرشار از استبداد سیاسی و وابستگی در تمامی عرصه ها به آمریکا است، را بیان می کند.

وی افزود: این کتاب می تواند مبنایی برای ارزیابی که چرا انقلاب اسلامی شکل گرفت تا کشور را از اسارت طاغوت نجات دهد و به دوران شکوفایی اسلامی که در آن استقلال آزادی و حاکمیت ارزشهای الهی می درخشد برساند، باشد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه مسیر سختی برای تثبیت استقلال، عزت و سرافرازی این سرزمین طی شده است، گفت: امروز به فضل الهی ایران اسلامی برغم تمامی توطئه ها و خباثت های دشمنان، در قله های اعتبار، منزلت، شکوه، عظمت و پیشرفت قرار دارد و ملت عزیز ایران در ۲۲ بهمن ماه ثابت کردند که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قوت و قدرت ادامه می‌دهند و رهبری عزیز و حکیم و ملت ایران و دین مبین اسلام، بهترین سرمایه ما برای پیشرفت های بزرگ است.