دروغگویی بزرگ اصلاح طلبان در نزدیکی انتخابات/ ترفند لیبرال ها برای حضور در مجلس

اخبار سیاسی-  انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، جریان لیبرال و اصلاح طلب از ماهها قبل تحریم انتخابات را در دستور کار خود قرار داده بودند و چندی پیش و پس از ثبت نام نامزد ها برای انتخابات مجلس توپخانه خود را علیه شورای نگهبان هدف قرار دادند و با بیان اینکه تعداد زیادی از آنها رد صلاحیت شده اند سعی کردند با مظلوم نمایی سناریوی خود را پیش ببرند.

به گزارش افکارنیوز،   اصلاح طلبان و جریان اعتدالی به دلیل ضعف عملکرد در مجلس فعلی و دولت که کارنامه قابل قبولی برای مردم ندارد می دانند پایگاه اجتماعی خود را از دست داده اند به همین دلیل به خوبی می دانند نتیجه انتخابات را احتمالا به رقیب واگذار کنند.

در مرحله اول اصلاح طلبان سخن از تحریم انتخابات زدند و همچون انتخابات هایی که می دانستند شکست می خورند مردمسالاری دینی را در ایران مورد اتهام قرار دادند که شورای نگهبان جناحی عمل می کند.

حتی تاجزاده از چهره های سرشناس این جریان که به عنوان تئوریسین اصلاح طلبان معروف است از انتخابات به عنوان انتصابات نام برد.

بسیاری دیگر از شخصیت های این جریان لیبرال و همچنین تکنوکرات ها نیز تحریم را در مواضع خود عنوان کردند تا بتوانند بیشترین هجمه را هم به کشور و هم شورای نگهبان وارد کنند.

بخش دیگری از سناریوی اصلاح طلبان این بود که فضا را به شکی طراحی کنند که نیروهای انقلاب و اصولگرایان خیالشان از نبود اصلاح طلبان راحت باشد و به وحدت نرسند.

متاسفانه امروز می بینیم یکی از احزاب جریان اصولگرا به ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نپیوست و لیستی جدا گانه داد.

پس از این حالا اصلاح طلبان از لیست خود در انتخابات مجلس رونمایی کردند که نشان می دهد نه تنها نامزدهای آنها رد صلاحیت گسترده نشده اند که چهره های زیادی برای انتخابات دارند.

از سوی دیگر اگرچه بسیاری از اصلاح طلبان مجلس فعلی تائید صلاحیت نشدند اما حالا باید پاسخگو باشند که به گفته کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مشکل اکثر آنها پرونده اقتصادی است. اینکه به شورای نگهبان حمله کردند نشان از فرار رو به جلو داشت و جریان اصلاح طلب باید پاسخگوی عملکرد خود در مجلس و دولت باشد.

البته هدف اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات اخیر این بود تا رقیب را با دروغ دچار خطای محاسباتی کنند اما ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با سر لیستی دکتر قالیباف قوی در انتخابات ظاهر شده است.