مرعشی: این حرف واقعی نیست که رای مردم بی‌اثر است

 حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در نشست خبری  این حزب که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: ما تکلیف‌محور نیستیم و تنها چیزی که به کارگزاران نمی آید تکلیفی بودن است. 

اخبار سیاسیمرعشی با بیان اینکه این انتخابات سخت‌ترین انتخابات بعد انقلاب است، تصریح کرد: شرایط انتخاباتی ایران عمدتا تحت تاثیر تحریم های آمریکا و بخشی نیز مربوط به ناکارآمدی ها و سوء تدبیرهای داخلی است.

او افزود: ضمن احترامی که به دوستانی که در انتخابات نیامدند قائلیم‌، بر این باوریم که نیامدن در انتخابات کار آینده ایران را سخت‌تر می کند.

مرعشی خاطرنشان کرد: اگر مجموعه اقدامات سیاسی و اجتماعی را در جریان عمومی جامعه مورد تحلیل قرار دهیم هیچ حادثه ای کم اثر و بی‌اثر نیست.‌ آنچه امروز در ایران وجود دارد ذخیره تجربه ای هست که از مشروطیت با آن روبه‌رو هستیم.

مرعشی با بیان اینکه این حرف واقعی نیست که رای مردم بی‌اثر است، گفت: سال ۷۶ تحلیل این بود که آقای ناطق رئیس جمهور می شود، ولی  نشد.

او ادامه داد: در تمام این سال‌ها رای مردم اثرگذار بوده و باید در بستر تحولات سیاسی رشد کنیم و قرار نیست همیشه پیروز شویم و اگر منتخبان ما نتوانند کار را پیش ببرند قرار نیست که عرصه را ترک کنیم.