کبری خزعلی: به نفع لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کناره‌گیری می‌کنم

 کبری خزعلی پیرامون لزوم مشارکت آحاد مردم در انتخابات ، اظهار داشت: به دلیل اتحاد بیشتر میان نیروهای ائتلاف، به نفع لیست ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کنار می‌کشم، چراکه معتقدم با وحدت لیست‌ها می‌توانیم اختلاف را به اشتراک تبدیل کنیم و یک مجلس قوی و کارآمد تشکیل دهیم.

اخبار سیاسیاستاد دانشگاه افزود: مردم شریف ما با هوشمندی و بصیرتی که دارند به نحو احسن در عرصه انتخابات حضور پیدا می‌کنند، همانطور که در تشییع پیکر سردار عزیزمان، حاج قاسم سلیمانی سنگ‌تمام گذاشتند و با حضور خود باعث ایجاد وحدت و ناامید شدن دشمنان از تسلیم کردن ملت ایران شدند.

وی افزود: مردم در تشییع حاج قاسم سلیمانی با تمام وجود برای حفظ ارزش‌های انقلاب و کشورمان ایستادند. اگر مردم به خاطر تشتت لیست‌ها احساس سردرگمی کنند ضربه بزرگی به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب وارد خواهد شد.

استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر در انتخاب کاندیداها شک داریم طبق دستور اسلامی به متخصصین متعهد و مومن و علما و فضلای دین مراجعه کنیم و از آنها کمک بگیریم تا از تشتت و سردرگمی خارج شویم چرا که ملاک‌های انتخاب کاندیداهای اصلح بارها توسط بزرگان دینی ماه تعیین شده است.

وی تاکید کرد: همه کسانی که با مسائل سیاسی اجتماعی آشنا هستند می‌دانند حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می کند و دشمن را از تسلیم کردن ملت ایران ناامید می سازد. 

خزعلی تصریح کرد: دشمنی که سالها با نفوذ و فتنه‌انگیزی به ملت ایران هجوم آورده است وقتی در مقابل مشارکت زیاد مردم مواجه می شود عقب نشینی می‌کند و تمام نقشه‌هایش علیه ملت و کشورمان شکست می خورد.

رئیس شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده ادامه داد: حرف حاج قاسم سلیمانی را نباید فراموش کنیم که فرمودند ایران حرمی است که از اسلام دفاع می‌کنند و اگر ایران ضربه بخورد تمام حرم‌ها، از کعبه و کربلا تا سایر نقاط ضربه خواهند خورد.

وی تاکید کرد: مردم هرگز دین الله و آرمان‌های انقلاب را نمی‌فروشند، البته باید بگویم مردم به خاطر ناکارآمدی‌هایی که بوده است نباید کنار بکشند و باید سعی کنند با انتخاب صحیح مجلس و دولت کارآمد تشکیل دهند تا دیگر شاهد نارضایتی ها نباشیم.

استاد دانشگاه تصریح کرد: مردم با کنار کشیدن و عدم حضور در انتخابات ضعف‌های کشور را بیشتر می‌کنند و زمینه نفوذ  دشمن را فراهم می‌کنند، بنابراین یا ما با حضور پرشورمان در انتخابات این پیغام را به دنیا می رسانیم که می خواهیم این نظام را حفظ و تغییر مثبت در نظام ایجاد کنیم، و یا ما با ضعف و بی‌توجهی به مسائل مهم کشورمان از جمله در مسئله انتخابات، به دشمن می خواهیم بگوییم که تسلیم شده‌ایم و و این موجب تاراج کشورمان می‌شود و سرنوشتمان سرنوشت کشور لیبی می‌شود و به جای جوانان خودمان، داعشی‌ها بر ما مسلط خواهند شد.