به سرلیستی آقای قالیباف در لیست «ایران سربلند» افتخار می کنیم

علی یزدی خواه عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره عملکرد بعضی از کاندیداهای چهره لیست 30 نفره اعضای ائتلاف مبنی بر رد سرلیستی قالیباف در روزهای نزدیک به انتخابات گفت: تنها سرلیست لیست «ایران سربلند» آقای قالیباف است که نماد خدمت جهادی و انقلابی است. این مدال را ما به او نداده ایم، بلکه مقام معظم رهبری آن را اعطا کرده اند.
اخبار سیاسی - یزدی خواه افزود: ما افتخار به سرلیستی آقای قالیباف می کنیم زیرا در واقع او باید در این جایگاه باشد و تغییری در این سرلیستی را قبول نداریم. من به عنوان کاندیدای مجلس هیچ شخص دیگری را به جای قالیباف قبول ندارم. ما در هر جایی که برای تبلیغات قدم می گذاریم با استفاده از پرچم او بوده است، چراکه باید تیم اقتصادی و اجرایی لیست منسجم و قوی باشد.
وی با بیان اینکه معاندان و شایعه پراکنان برای تخریب کارآمدی و روحیه جهادی و انقلابی آقای قالیباف دست به ایجاد هجمه می زنند، گفت: اگر وی دارای مشکل خاصی بود، شورای نگهبان مماشاتی به خرج نمی داد. بنابراین من معتقدم آقای قالیباف باید محکم و قاطع سرلیست باقی بماند و به سخنان کسانی که تحلیل ضعیفی دارند و شرایط امروز جامعه را درک نمی کنند، توجهی نداشته باشد.
یزدی خواه تصریح کرد: ما یا باید قافله انقلاب را به اصلاح طلبان واگذار کنیم و یا همه به زیر پرچم لیست «ایران سربلند» بیاییم. به نظر می رسد بخشی از این سناریو توسط جناح رقیب آماده شده است تا مردم را دچار سرگردانی و دودستگی کند تا نتوانند به تصمیم واحدی برسند. تیم منسجم با روحیه جهادی و انقلابی بهترین افراد برای خدمت به مردم هستند. ما به عنوان کاندیدا در زیر لیست ایران سربلند چنین رفتارهایی را برنمی تابیم و سرلیست را فقط آقای قالیباف می دانیم.