نماینده مجلس باید خود را خادم ملت بداند نه وکیل الدوله

 حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه در بیان ویژگی‌ و شاخصه‌های نماینده اصلح  اظهار داشت: نماینده اصلح باید برای برای خدا کار کند و صداقت داشته باشد و بر همین اساس خدمت بدون منت باید در دستور کار و اولویت اصلی اش باشد. 

اخبار سیاسیوی افزود: نماینده اصلح باید در مسیر تعیین شده مقام معظم رهبری بوده و شجاعت و شهامت مقابله با آمریکا و اذنابش را داشته باشد و وامدار هیچ حزب و گروهی نباشد.

نماینده مردم زابل در مجلس تصریح کرد: خط قرمز یک نماینده مجلس باید رهبری و ولایت فقیه باشد ضمن اینکه قدرت و ایستادگی و استکبارستیزی سپاه پاسداران را در مقابل زورگویان قبول داشته و حامی آن باشد و با سرداران این نهاد انقلابی عکس بگیرند نه با دیگران. 

دهمرده اظهار داشت: نماینده واقعی مردم باید مقاومت و محور مقاومت و رزمندگان و سیاست‌های تعیین شده این حوزه را قبول داشته باشد و در مقابل شیطان بزرگ و مستکبرین عالم با قدرت ایستادگی کند.

وی گفت: نماینده مجلس نباید در برابر باندهای زر و زور مرعوب باشد و از حرام‌خوارها و رانت‌خواران فاصله بگیرد ضمن اینکه نماینده مجلس باید خود را خادم ملت بداند نه وکیل الدوله.