هرکس میخواهد انتقام حاج قاسم را بگیرد فردا در انتخابات شرکت کند

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران و شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر مردم ایران می‌خواهند انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیرند، همگی فردا در انتخابات شرکت کنند.

اخبار سیاسی - وی ادامه داد: آمریکا و دشمنان ایران برنامه‌ای را که برای سوریه و یمن پیاده کردند، به شیوه‌ای گسترده‌تر برای ایران اسلامی در نظر داشتند و اگر نبودند شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران امروز شاهد امنیت در کشور نبودیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با تمام قوا این امنیت حاصل شده از خون شهدا را حفظ کنیم.

سردار حاجی زاده در پاسخ به این سوال که فردا انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، افزود: پس از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه مردم ایران خواستار انتقام سخت از دشمن شدند حال امروز وقت آن رسیده است تا همه مردم از هر جناح و مذهبی و با هر دیدگاهی در این انتخابات شرکت کنند، زیرا هر رای آن‌ها موشکی به قلب دشمن است.