پاک‌کردن تصویر پرچم آمریکا از زیرپای دانشجویان دانشگاه علامه /عکس

دانشجویان انقلابی دانشگاه علامه بعد از ترور ناجوانمردانه شهیدسلیمانی به نشانه اعتراض پرچم آمریکا را روی زمین محوطه دانشگاه و زیر پای دانشگاهیان طراحی کردند که پاک‌کردن این پرچم در روز گذشته موجب انتقاد بسیج دانشجویی و دانشجویان انقلابی دانشگاه شد.

اخبار سیاسی - محمد غلامیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن انتقاد از عملکرد مسئولین این دانشگاه در قبال برنامه‌های انقلابی در دانشگاه گفت: عدم همکاری با تیم راهیان‌نور دانشگاه یکی از اقداماتی است که نسبت به آن انتقاداتی وجود دارد و انتظار می‌رفت که مسئولان دانشگاه در این باره همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 

وی افزود: یکی از اقداماتی که مورد انتقاد دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاهی قرار گرفت عدم برخورد با مسببین پاره کردن تصاویر شهید قاسم سلیمانی در دانشکده ادبیات بود.

غلامیان تصریح کرد: گویا این اتفاقات همچنان ادامه دارد و در روز انتخابات جمهوری اسلامی در زمانی که دانشگاه تعطیل بود مسئولان دانشگاه پرچم آمریکا را که روی زمین محوطه دانشگاه طراحی شده بود را به‌صورت کامل پاک کردند!

 

وی گفت: دانشگاه باید در این رابطه پاسخگو باشد و مسئولان دانشگاه باید بگویند چه دلیلی داشته که در روزی که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند و بار دیگر پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکا را دادند، مسئولان دانشگاه به دنبال پاک کردن پرچم آمریکا از روی زمین بودند!