کرونا فقط موضوع بهداشت و سلامت ایران نیست

علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات، لازم است بگوییم دولت و مجلس برای همه مردم ایران است. از مردم که علیرغم وقایع رخ داده پای صندوق‌ها آمدند، دولت تمام تلاش خود را برای اینکه انتخابات در صحت سلامت و امنیت برگزار شود بکار برد.

اخبار سیاسی - وی عنوان کرد: تمام ارکان نظام مستقیم و غیرمسقیم با انتخابات روی کار آمدند. سخنگویی امروز را به موضوع بیماری کرونا اختصاص دادیم. شیوع این بیماری از چند جهت حائز اهمیت است. کرونا اولا یک مسئله جهانی است و فقط موضوع بهداشت و سلامت ایران نیست. از ایتالیا فرانسه و ژاپن و بسیاری از کشورهای دیگر درگیر این بیماری هستند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: کرونا میان جناح و مسئولین تمایز قائل نمی‌شود و علاوه بر جان انسان‌ها با زندگی روزمره مردم هم در ارتباط است. همه بابد به مبارزه با این بیماری بپردازیم و همه باید در کنار وزارت کشور قرار بگیریم.

ربیعی افزود: از همه احزاب و رسانه‌ها درخواست داریم از سیاسی کردن این بیماری به جد پرهیز کنند.

وی با اشاره به سوداگری‌ها پیرامون فروش وسایل بهداشتی گفت: امروز باید از این اقدامات پرهیز کرد. دیروز با وزیر صمت صحبت کردم. از نظر شوینده ها و وسایل استرلیزه مشکلی نداریم و چند خط تولید اضافه شده است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: به هیچ وجه در مواد اولیه برای تولید وسایل بهداشتی کمبود نداریم.