امکانات نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج می‌شود

 سردار سرتیپ پاسدار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگویی ضمن قدردانی از تشکیل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تلاش‌های مجموعه بهداشت و درمان کشور، از بسیج امکانات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ارتش، سپاه، بسیج، وزارت دفاع و نیروی انتظامی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

اخبار سیاسی - وی در این زمینه اظهار داشت: چندین بیمارستان ثابت و سیار وابسته به نیروهای مسلح برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اضافه کرد: ضمن فعالیت شبانه‌روزی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای تولید ملزومات بهداشتی مورد نیاز مردم و همچنین آمادگی کلیه مراکز درمانی و بهداشتی و بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور، همه مراکز آموزشی و مراکز تجمع نیروهای مسلح کاملاً در کنترل تیم‌های تخصصی بهداشت و درمان قرار گرفته و اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرفته است.

سردار شکارچی با بیان اینکه این ویروس جهانی شده و بسیاری از کشورها را درگیر کرده است، افزود: نیروهای مسلح نیز علاوه بر بسیج امکانات پزشکی و درمانی، تردد از مرزهای هوایی دریایی و زمینی را تحت کنترل و مراقبت جدی‌تر قرار داده‌اند.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای رعایت نکات بهداشتی که از مراجع رسمی و رسانه ملی توصیه می‌شود، از همگان خواست به شایعات و خبرسازی‌ها توجه نکنند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اطمینان داد که با عزم ملی و اراده همه دستگاه‌های مسئول و قضایی کشور، این ویروس ریشه‌کن خواهد شد.