نمایندگان مجلس دهم تجربیات خود را به منتخبان مردم منتقل کنند

سیّدمصطفی آقامیرسلیم، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان مجلس از آن‌ها درخواست کرد تا جلساتی منظم با منتخبان یازدهمین دوره مجلس تشکیل داده و تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود.

اخبار سیاسی- در متن نامه سرگشاده سیدمصطفی آقامیرسلیم به نمایندگان مجلس دهم آمده است:‌ «انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علی‌رغم همه ترفندها و شیطنت‌های استکبار جهانی و صهیونیسم، برخی از دولت‌های منطقه و جیره‌خوران داخلی آنها، به‌لطف خدای منان، با صفا و صمیمیت برگزار شد و فصل جدیدی در خدمت‌رسانی گروهی تازه نفس، پس از فعالیت 4 ساله همکاران و دوستان مجلس دهم، آغاز شد».

در بخش دیگری از این نامه خاطرنشان شده است:‌ «قدر زحمات مجلس دهم برکسی پوشیده نیست و اینجانب بر خود فرض می‌دانم از شما دوستان عزیز تشکر کنم و امیدوار باشم که با همکاری متقابل، بهترین بهره‌برداری را از زمان سه ماهه تا افتتاحیه رسمی بنمائیم. از هم‌اکنون تا شروع به‌کار رسمی مجلس یازدهم، فرصتی طلایی در اختیار است که باید مغتنم شمرد و تمهیدات لازم را برای آغاز فعالیت مجلس کارآمد و قوی، به‌ حل مشکلات مردم و کشور فراهم آورد و ضمنا موانع را شناخت و مرتفع کرد تا از هر ثانیه وقت مجلس جدید، برای گره گشایی به‌خوبی استفاده کنیم».

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم افزوده است: «به مدد الهی اهمال، تسویف، خستگی، رفاه‌زدگی، بی‌برنامگی، بی‌فکری و زدوبند در مجلس یازدهم جایی نخواهد داشت. برای تحقق اهداف متعالی گام دوم که به هیچ وجه صرفا آرمانی نیست، لازم است مجلس دهم جلساتی منظم را با منتخبان یازدهمین دوره تشکیل دهد تا تجربیات و تفکرات، به مناسب‌ترین و سالم‌ترین شکل منتقل شود».

در بخش پایانی نامه سرگشاده آقامیرسلیم به نمایندگان مجلس دهم آمده است:‌ «این بازه زمانی سه‌ماهه را نباید فرصتی برای سهم‌خواهی و تقسیم منافع تلقی کرد، بلکه برای آمادگی یافتن در جهت خدمت خالصانه به مردم باید به تبادل تجربیات پرداخت که بنده آمادگی خود را از هم‌اکنون برای این کار اعلام می‌کنم».