کاهش ساعت کاری ادارات به خاطر کرونا

اخبار اجتماعی -ویروس کرونا این روزها گریبان ایران را گرفته و حالا مردم و مسئولان دست در دست یکدیگر و با وحدت و همدلی به دنبال شکست کرونا هستند و هشتک کرونا را شکست می دهیم از داغ ترین هشتک های این روزهای کشور است.

به گزارش افکارنیوز، استاندار تهران امروز مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر کاهش ساعات کاری ادارات در استان تهران را برای اجرا به دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ می کند.

کاهش ساعت کاری ادارات تهران به خاطر کرونا

بر این اساس قرار است ساعات کاری ادارات فعلا از 9 صبح تا 12 باشد تا وضعیت کرونا در کشور کنترل شود.

این در حالی است که مدارس و دانشگاهها فعلا به خاطر ویروس کرونا تعطیل بوده و ادارات نیز با کم شدن ساعت کاری باعث می شود رفت و آمد ها در سطح شهر کمتر و کمتر شده تا از شیوع این ویروس خطرناک جلوگیری شود.

کاهش ساعت کاری ادارات به دلیل کرونا

از سوی دیگر همدلی و وفاق مردم و مسئولان و پزشکان و پرستارانی که حالا جان بر کف در حال خدمت به بیماران هستند رسانه های ضد انقلاب را عصبانی کرده و تمامی این رسانه ها علیه ایران بسیج شده اند و با فضا سازی و اخبار نادرست سعی در عصبانیت مردم و پرژه ضربه به نظام را دارند.
اما گاف های این رسانه ها مانند گاف شبکه من و تو در ماجرای حضرت آیت الله بهجت و توصیه وی برای دعا در زمان کرونا از گاف های تاریخی بود که کاربران فضای مجازی ای شبکه لندن نشین را مسخره کردند.

اما آنچه مهم است مردم باید بدون استرس برای مقابله با کرونا بسیج شوند و مطمئنا با همدلی های صورت گرفته به زودی ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.