ایران، حزب الله و روسیه سوریه را از شر تروریستهای ناتو نجات دادند

«هانیبال خوری» ( Hannibal Khoury @The_Cyrenian) با انتشار پیامی در توئیتر می‌نویسد: من یک سوری هستم. برای همیشه از روسیه سپاسگزارم. اینکه چه اتفاقی افتاده اهمیت ندارد. روسیه ما را از شر تروریست‌های ناتو نجات داد. اگر به خاطر روسیه نبود اکنون پرچم داعش بر فراز دمشق در اهتزاز بود و مسیحیان سوری همچون من در خیابان‌ها سر از بدنمان جدا شده بود.

اخبار سیاسی - این فعال سوری در جواب سوالی مبنی بر اینکه نظرتان در مورد اقدامات ایران در سوریه چیست؟ می‌نویسد: مطمئناً ایران نیز همین طور بود. ایران، حزب الله و روسیه، سوریه را از شر تروریست‌هایی که به واسطه ناتو، اسرائیل و اعراب خلیج فارس به کشورمان حمله کرده بودند نجات دادند.

«هانیبال خوری» (Hannibal Khoury) که با نام کاربری @The_Cyrenian که خود را یک مسیحی ارتدوکس اهل سوریه معرفی کرده پیش از این نیز در واکنش به افرادی که در توئیتر سردار قاسم سلیمانی را برهم زننده اوضاع سوریه خوانده و مدعی هستند که اقدامات فرمانده شهید نیروی قدس سپاه، به زیان مسیحیان سوریه بوده می‌نویسد: ببینید که آنها در آمریکا چگونه مسیحیان سوری را محروم می‌کنند. این به آن دلیل است که ما با تبلیغات آنها همراه نشده‌ایم. ما باید اعتبار خود را نشان دهیم. سلیمانی از ما مسیحیان در برابر تروریست‌های مورد حمایت آمریکا محافظت کرد.

واکنش یک مسیحی سوری به فرافکنی درباره سردار سلیمانی

وی همچنین در پاسخ به توئیت دیگری که مدعی است تعدادی از مردم سوریه در نتیجه اقدامات نیروی قدس کشته شده‌اند می‌نویسد: سلیمانی سوری‌ها را نکشته است. سلیمانی جان صدها هزار نفر از مردم سوریه همچون من و کل جامعه مسیحی سوریه را از دست جوخه‌های ترور روانی مورد حمایت آمریکا نجات داده است.

وی همچنین در پست‌های دیگری به بازنشر مراسم‌هایی که از سوی مسیحیان سوریه در گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی برگزار شده پرداخته است.