خوشحالی فرقه بهایی از شیوع کرونا در ایران

در حالی که مردم ایران روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا را پشت سر می‌گذرانند، غرب شیفتگان و دشمنان ملت ایران نیز ترور روانی مردم از طریق شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان ایران را با شدت دنبال می‌کنند. حالا با شیوع کرونا در سایر نقاط دنیا (بویژه اروپا و آمریکا) ابعاد این ترور روانی علیه ملت ایران بیشتر روشن می‌شود.

اخبار سیاسی - در روزهای اخیر، فایل صوتی منسوب به «فرزام کمال‌آبادی» ، از رهبران محفل بین‌المللی فرقه بهاییت ، منتشر شده که با رضایت و خشنودی عیان از شیوع کروناویروس و بیمارشدن هموطنان، این مساله را به «انتقام کبیر الهی حضرت بهاء الله» (بنیان‌گذار این فرقه ضاله) مرتبط کرد و وعده داد که فاز اصلی این «انتقام» هنوز در پیش است! لازم به ذکر است که فرزام کمال‌آبادی، برادر «فریبا کمال‌آبادی»، عضو حلقه رهبری فرقه بهاییت در داخل کشور و محکوم امنیتی است که «فایزه هاشمی»، با او رفاقت دیرینه دارد و دو بار هم به خانه او رفته و با او و دیگر رهبران بهایی دیدار کرده است.

این در حالی است که روز 6 اسفند، خبرگزاری‌های داخلی از شناسایی و متلاشی شدن یک باند بزرگ احتکار «ماسک» خبر دادند که اعضای آن، وابستگان فرقه ضاله بهاییت بودند.

همزمان، شبکه تلویزیونی متعلق به بهاییان از لندن، شبکه «من و تو»، یک ضلع از مثلث سه‌گانه‌ی رسانه‌ای دشمنان ملت ایران برای ترور روانی مردم ایران است. دو ضلع دیگر این مثلث شوم، شبکه «ایران اینترنشنال» (وابسته به سعودی) و تلویزیون بی بی سی فارسی (که در آن‌جا هم بهاییانی چون بهروز آفاق نقش کلیدی داشته و دارند) هستند. جالب این‌جاست که شبکه «من و تو» آن اندازه در خبرسازی و موج‌سواری در بیماری و محنت مردم ایران هول و ولا دارد که گاف‌های سنگین می‌دهد.

نمونه اخیر و معروف آن، گزارش مضحک این شبکه درباره توصیه‌های حضرت آیت‌الله بهجت(ره) به "بیماران مبتلا به کرونا" بود که تبدیل به یک افتضاح بزرگ شد. البته دست‌اندرکاران وقیح و روسیاه این شبکه به جای عذرخواهی از این خبرسازی درباره مرجع بزرگواری که ده سال پیش به رحمت خدا رفته، در اقدامی رسوا آن قسمت را دوباره ضبط کردند و در تکرار برنامه از آن استفاده کردند و در یوتیوب نیز قرار دادند، گرچه دیگر فایده‌ای نداشت.

در اقدامی دیگر، یکی از عوامل این شبکه در تماس با «رامین احمدی»، پزشک ایرانی مقیم آمریکا که در پروژه‌های سازمان بهداشت جهانی در نقاط مختلف دنیا حضور داشته، تلاش کرد با ارجاع به یک منبع مجهول و ناشناس، «بحران» کرونا در ایران را «از دست رفته» جلوه دهد که البته با پاسخ معقول، منطقی و مستدل این مهمان، تیرش به سنگ خورد.

به موازات پرده‌برداری از باطن خبیث و ضدایرانی این مزدوران رسانه‌ای، پرده‌ها درباره واقعیات قبله آمال «غرب‌شیفتگان» داخلی و خارجی، یعنی ایالات متحده، در مواجهه با « کرونا » هم بیش از پیش کنار می رود.

همزمان با سقوط بی‌سابقه‌ی ارزش سهام در بازارهای مالی آمریکا، حجم انتقادات از نحوه مدیریت دولت آمریکا در رسانه‌های و حتی درون ساختار سیاسی این کشور هر روز عمق و گسترش بیشتر می یابد. در آخرین مورد، روز 29 فوریه، خبرنگار ارشد سی ان ان، «دان لمون» به شدت به سهل‌گیری، دروغگویی و پنهان‌کاری و بی‌برنامگی دولت ترامپ در برابر کرونا انتقاد کرد.

همچنین کانال تلگرامی «کاوش مدیا» بخشی از  برنامه تلویزیونی معروف «Greate Boston» در آمریکا را به اشتراک گذاشت که در گزارشی، ضعف آشکار حکومت در ایالات متحده را در مدیریت بحران کورونا به تصویر می کشد:

از همه جالب‌تر در این گزارش، اظهارات ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی چند روز پیش در هند است که در پاسخ به سوالاتی درباره شیوع کرونا در آمریکا می‌گوید: «بزارید ببینیم چطور میشه...فکر می‌کنم درست بشه. امیدوارم»

ترامپ روز جمعه، در یک گردهمایی انتخاباتی در کارولاینای شمالی، کرونا ویروس را "حُقّه‌ی دمکرات‌ها برای خراب کردن او و دولتش" خواند!

ما عمیقا و از صمیم قلب امیدواریم که این بیماری هر چه زودتر، سایه شوم خود را از سر مردم ایران و مردم سایر ملل دنیا و «بشریت» بردارد، اما شرایط سخت جهانی همچون شیوع یک بیماری سراسری، آوردگاهی است که بسیاری از دعاوی و مدعیات و «تصویرسازی» ها را (که عمدتا به مدد امپراتوری‌های رسانه‌ای شکل گرفته) بر محک تجربه خواهد زد و باطل خواهد کرد.