دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت: ویروس گرانی کشنده‌تر از کرونا شده است

محمدجواد محمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت ضمن اعلام تقدیر و مراتب قدردانی این جریان سیاسی از کلیه تلاشگران عرصه مراکز درمانی و بهداشتی بویژه پرستاران که با بسیج همگانی در این روزها مجاهدت جدی دارند و مدافعین سلامت کشور محسوب می‌شوند، از دولت خواستار نظارت جدی بر روند توزیع ماسک و مایحتاج بهداشتی در داروخانه های کشور شد.

اخبار سیاسی- وی گفت : مردم کشور بدلیل استرس ناشی از بحران این ویروس در کشور و جهان حداقل بدنبال قرنطینه کردن خودشان هستند و این موضوع نباید آنان را دچار شوک ناشی از فقدان ماسک در داروخانه ها کند.

محمدی نوری با اشاره به  ادعای سخنگوی دولت در توزیع فراوان ماسک در داروخانه ها، گفت: بنده شخصا از داروخانه‌ها پیگیر خرید ماسک بودم و نتوانسته ماسک ارزان قیمت خریداری کنم؛ این روزها جان و مال و زندگی مردم در خطر است و اگر تاکنون مورد غفلت و سهل انگاری قرار گرفته اکنون خواهش می‌کنیم برای دفاع از سلامت مردم کلیه نظارت ها رو با همت دستگاههای قضایی جدی تر به سرانجام برسانند.

دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت اظهار امیدواری کرد نیازهای عمومی مردم در این ماه پایانی سال و در آستانه شب عید دستخوش بی ثباتی نگردد اما متاسفانه به دلیل ورود این بیماری به کشور شاهد افزایش قیمت کالاها نیز هستیم و به عقیده من ویروس گرانی کشنده‌تر از کرونا شده است.