سلیمی: مجلس باید دولتی‌ها را وادار به حرکت کند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی درباره اولویت‌هایی که مجلس یازدهم باید پیگیری کند، اظهار داشت: منتخبان مجلس یازدهم باید از همین امروز برنامه‌های خود را برای تحقق مطالبات اصلی مردم تهیه کنند.

اخبار سیاسی - وی افزود: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم در شرایط فعلی، رونق کسب و کار و ساماندهی وضعیت اشتغال و مسکن است و این موارد از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است که باید نمایندگان مجلس آینده برنامه‌هایی برای تحقق خواسته‌های مردم داشته باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در صورتی که نمایندگان مجلس بعدی از همان ابتدای کار، تحقق خواسته‌های مردم را در دستور کار خود قرار دهند و درگیر حاشیه‌ها نشوند، قطعاً عملکرد قابل قبولی خواهند داشت و می‌توانند بسیاری از مشکلات کشور را حل کنند.

سلیمی بیان کرد: در جاهایی که دولت کم‌کاری می‌کند، مجلس باید دولت را وادار به حرکت کند و به نوعی موتور دولت را برای تحرک بیشتر روشن کند.

وی تأکید کرد: این دولت نشان داده که کم‌کار و کم‌تحرک است، باید مجلس عملکرد دولتمردان را مورد نظارت دقیق قرار دهد، از آنان بخواهد که مصوبات مجلس را اجرایی کنند و به دنبال تحقق مطالبات مردم باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: متأسفانه مجلس دهم نتوانست آنطور که باید و شاید دولت را وادار به حل مشکلات مردم کند که امیدواریم مجلس یازدهم در این راستا، حرکت و دولت را از این حالت کم‌تحرکی و کم‌کاری خارج کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس یازدهم باید دقت کنند تا مبادا درگیر حواشی شوند چرا که اگر اولویت‌های اصلی کشور را فراموش کنند و درگیر حاشیه‌ها شوند، قطعاً مجلس یازدهم هم دچار ضعف‌هایی می‌شود که مجلس دهم به آن گرفتار شد.