پشت پرده کشتار مسلمانان هند سازمان سیا قرار دارد

ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم مسلمان هند اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلان استکبار جهانی و در راس آن آمریکا اسلام ستیزی است و استنباط آنها این است که با اسلام هراسی و از بین مردم مسلمان می‌توانند جهان را در قبضه خود قرار دهد و به یک جهان تک قطبی تبدیل کند.

اخبار سیاسی -وی افزود: دولت آمریکا بزرگترین مانع در برابر این خواسته باطل و ناحق خود را اسلام می‌داند و البته تنها قدرتی که در سطح بین‌المللی به صورت مستقمی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی ایستاده است، مسلمانان و آرمان اسلام است، بنابراین آمریکا تلاش می‌کند اسلام هراسی را در کره زمین همگانی کنند و در همه کشورها نسبت به برخورد سخت با مسلمانان اقدام کنند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: هندوستان یکی از جاهایی است که متاسفانه متاثر از سیاست‌های آمریکا و سازمان سیا قرار دارد و شاهدیم که در بسیاری از مناطق هند، پلیس و ارتش این کشور خودسرانه عمل کرده و علیه مسلمانان وارد عملیات شده و به بهانه بی‌مورد و بی‌جا بعضی گناهان ناکرده را به گردن مسلمانان می‌اندازد چرا که تعداد زیادی از مردم هند طی چند سال اخیر به اسلام پیوستند و مسلمان شده‌اند.

وی با اشاره به شکست آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا به ویژه در افغانستان گفت:‌ امروز بعد از 19 سال مشخص شد آمریکایی‌ها هرگز با طالبان نمی‌جنگیدند و جنگ‌شان دروغین و ظاهری بود. بلکه هدف آنان از بین بردن اسلام در منطقه است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها یک روز در لیبی دست به آدمکشی می‌زنند و روز دیگر در کشمیر و امروز هم در هند. بنابراین سیاست‌های غلط آمریکا در نقاط گوناگون جهان گسترش دارد و بر مبنای حضورش در کشورها تلاش می‌کند این کشتارها انجام شود.

حسن‌بیگی گفت:‌ امیدواریم دولت هند به خود بیاید و بفهمد مسلمانان به دستور قرآن آرامش طلب هستند و این اقدام مضحک است چرا که برای همه روشن است که پشت پرده این جریانات سازمان سیا قرار دارد.