شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درگذشت فاطمه رهبر را تسلیت گفت

شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت درگذشت فاطمه رهبر خاطرنشان کرد که فقدان این بانوی مؤمن و متخصص برای جامعه بانوان انقلابی بسیار سنگین خواهد بود. 

اخبار سیاسی- متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: 

انالله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت سرکار خانم فاطمه رهبر در اثر ابتلا به بیماری کرونا، خبر تلخ و ناگواری است. ایشان از بانوان خدوم، انقلابی، ولایت‌مدار و متعهد جمهوری اسلامی بودند که در هر کسوت و مسئولیتی که حضور داشتند خدمت قابل توجه و گرانقدری ارائه دادند.

خانم رهبر در طی حضور در سه دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های مؤثری در حوزه زنان رقم زدند که تصویب قانون حمایت خانواده، اصلاح قانون مجازات اسلامی، ارائه تسهیلات شغلی به بانوان و افزایش مرخصی زایمان، بیمه زنان خانه‌دار با اولویت زنان سرپرست خانوار، ارائه طرح برای مرکز فراقوه‌ای زنان، حمایت از مشاغل خانگی و ارزش اقتصادی کار خانگی زنان بخشی از این فعالیت‌هایی که برای اعتلای خانواده و ارتقای وضیعیت زنان با پیگیری ایشان صورت گرفت.

همچنین در مدت مدیریت ایشان در کمیته امداد خمینی(ره) در جایگاه معاونت حمایت و سلامت خانواده خدمات شایسته‌ای به مددجویان محترم ارائه شد. به‌روز رسانی خدمات جهیزیه در کمیته امداد و رسیدگی به زنان سرپرست خانوار از نمونه تلاش‌های این بانوی پرمهر و تلاشگر بود.

ایشان در دوران فعالیت سیاسی خود به تلاش، صداقت و تعهد شهرت داشتند و متانت و تواضع از شاخصه‌های بارز ایشان در فعالیت‌های سیاسی و تشکیلاتی به حساب می‌آمد.

در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز حسب شایستگی در لیست وحدت وارد شدند و توانستند با کسب رأی بالا از مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتخب حضور در مجلس شورای اسلامی شوند که این نشان از سابقه خدمتگزاری ایشان دارد.

فقدان این بانوی مؤمن و متخصص برای جامعه بانوان انقلابی بسیار سنگین خواهد بود و دعا می‌کنیم که ایشان با حضرت زهرا(س) محشور شوند و رحمت و غفران الهی را برای ایشان مسئلت داریم.

در آخر این ضایعه را به مردم شریف ایران، جامعه بانوان، خانواده محترم ایشان و همه خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی