نظارت مجلس یازدهم بر قوه مجریه بیشتر شود

جلال محمود زاده منتخب مردم مهاباد در مجلس درباره مهمترین اولویت‌‌های مجلس آتی گفت:‌ توسعه، عمران و اشتغال از مهمترین اولویت‌های مجلس آتی است که باید نمایندگان اهمیت ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها بدهند. ضمن اینکه باید هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام کشور پایان پذیرد.

اخبار سیاسی - وی افزود: سازمان برنامه بودجه و بخش‌های مختلف کشور باید با استفاده از اعتبار جهشی تلاش زیادی کنند تا پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و تولیدی سریعا به مرحله بهره‌برداری برسد چراکه بسیاری از این پروژه‌ها زیربنایی بوده می‌تواند در وضعیت کشور راهگشا باشد.

منتخب مردم مهاباد در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید برای تولید و اشتغال کشور اولویت ویژه‌ای قائل شود. 

** مردم باید شفافیت حداکثری را در امورات کشور به عینه ببینند

محمودزاده اظهار داشت: مجلس یازدهم باید در بعد نظارتی توجه ویژه‌ای کند هر چند مجلس دهم درباره شفافیت در موضوعات مختلف برخی اقدامات را انجام داد اما مجلس یازدهم باید برای نظارت به قوه مجریه کارهای بیشتری انجام دهد و از وظایف نظارتی خود بهره گیرد.

وی گفت: متاسفانه فساد اقتصادی و اداری در کشور زیاد شده و همین موضوع منجر به گلایه‌های افکار عمومی شده است. اما مجلس آتی با استفاده از ابزارهای نظارتی می‌تواند در این باره ورود کرده و اقدامات قانونی را انجام دهد. 

منتخب مردم مهاباد در مجلس یازدهم اظهار داشت: وقتی قانون شفافیت اموال و دارایی مسئولان و نمایندگان مجلس در مجلس دهم به تصویب رسیده است و کمی از بخش‌های مختلف آن عملیاتی شده، مردم باید در مجلس یازدهم اجرای تمام این بخش‌ها را به عینه ببینند و بر همین اساس شفافیت در بخش‌های مختلف کشور باید توسعه پیدا کند.