قادری: تأمین بودجه با فشارهای مالیاتی در شرایط فعلی کار غلطی است

جعفر قادری منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم گفت: با توجه به شرایطی که امروز شاهد آن هستیم و علاوه بر تحریم‌ها ویروس کرونا نیز بر بخش‌های مختلف و از جمله بخش تولید سایه انداخته، ضروری است تا از بخش تولید کشور حمایت‌های لازم به عمل آید.

اخبار سیاسی- اگر دولت به فکر افزایش درآمدهای مالیاتی خود است، اگر ما به فکر کم کردن بیکاری هستیم، اگر به دنبال رونق تولید و... هستیم باید امروز به حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی آن بپردازیم.

منتخب مردم شیراز در مجلس یازدهم اظهار داشت: دولت امروز باید با معافیت های مالیاتی کوتاه‌مدت و همین‌طور استمهال وام تولیدکنندگان شرایط مناسب‌تری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کند و با ایجاد تنفس برای بخش تولید، شرایط این بخش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بهبود بخشد.

قادری خاطرنشان کرد: از سوی دیگر دولت باید با واگذاری بخش‌های اقتصادی خود به بخش خصوصی و حمایت از این بخش کارهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سبک‌تر کند.

وی در پایان گفت: اینکه در این شرایط دولت به فکر تأمین بودجه خود از طریق فشارهای مالیاتی باشد امر غلطی است و دولت در شرایط فعلی باید با حمایت‌های خود موجبات رونق این بخش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کند تا پس از عادی شدن شرایط بتوان به فکر درآمدهای مالیاتی بود.