چه کسانی در اولین جلسه شورای پشتیبانی از تصمیمات ستاد کرونا حضور داشتند؟ +تصاویر

جلسه هماهنگی و پشتیبانی اقدامات ملی برای مقابله با کرونا حضور داشتند صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

اخبار سیاسی - در این جلسه، محمود واعظی رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، علی ربیعی سخنگوی دولت و دستیار ارتباطات اجتماعی،‌حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، فریدون وردی نژاد معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور،  نوروزپور دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت و محمد قوچانی دبیر شورای گردآوری، تدوین و مستند سازی آثار رئیس جمهوری حضور داشتند.

مشخص نیست که جلسه‌ای که امروز وب‌‌سایت ریاست‌جمهوری از آن به عنوان جلسه هماهنگی و پشتیبانی اقدامات ملی برای مقابله با کرونا یاد کرده همان شورای پشتیبانی از تصمیمات ستاد کرونا است یا خیر اما آنچه به نظر قطعی می‌رسد این است که در این جلسه تنها چهره‌های دولتی حضور دارند و از قوای دیگر عضوی در این ستاد به چشم نمی‌خورد.

پیشتر علی لاریجانی رئیس‌ مجلس از تشکیل شورای پشتیبانی از تصمیمات ستاد کرونا به ریاست روحانی خبر داد و گفته بود: تصمیم مهم‌تر در این موضوع آن است که آقای رئیس‌جمهور یک شورای پشتیبانی برای حمایت از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تشکیل دهد که مستقیماً اداره شود و همه بخش‌های کشور همکاری لازم را با آن داشته باشند.