پرستار جنجالی همدست «مسیح علینژاد» بود +عکس

 چندی قبل با توجه به شیوع کروناویروس در ایران فیلم های زیادی در فضای مجازی از پرستاران و کادربیمارستان که شبانه روز در تلاش هستند پخش می شود اما برخی افراد با سو استفاده از این فضا به وجود آمده با انتشار فیلم و تصاویر و فایل های صوتی اقدام به شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی دارند.

اخبار سیاسی- در همین راستا هفته گذشت فیلمی از یک دختر جوان که لباس پرستاری به تن کرده در فضای مجازی پخش شد که با گریه و التماس ادعا می کند که روزانه ۱۰۰ نفر در بیمارستانی که کار می کنند به خاطر کروناویروس به کام مرگ فرو می روند و از مردم میخواهد که از خانه هایشان بیرون نیایند و بیشتر مراقب باشند.

این فیلم واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت و باعث ترس و وحشت بین مردم شده بود که تحقیقات اطلاعاتی برای بررسی و ادعاهای دختر جوان وارد عمل شدند که در این شاخه از تجسس های فنی مشخص شد زنی که خود را پرستار اعلام کرده در کلیپی با گریه و ناله اعلام می کند از صبح تا حالا صدنفر جلوی چشمانم کشته شدند، پرستار نیست و این فیلم ساختگی است.

بعد از تحقیقات اولیه مشخص شده که این خانم تحت هیچ عنوان در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علی‌نژاد اقدام می کرده که توسط اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شد.