قوانین در مجلس یازدهم بر اساس منافع ملت است نه طبقه‌ و قشری خاص

حسن همتی منتخب مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس یازدهم درباره اولویت‌هایش در مجلس یازدهم با توجه به وعده‌های انتخاباتی اظهار داشت: واقعیت آن است که من هیچ قولی به مردم حوزه انتخابیه‌ام نداده‌ام.

اخبار سیاسی - وی افزود: منطقه شاهین‌دژ و تکاب چون قومیتی است من قول ایجاد وحدت و عدالت را به مردم حوزه انتخابیه‌ام دادم و به آنها گفتم که تمام تلاش خود را برای خدمتگذاری صادقانه به کار خواهم گرفت.

** استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای برای حل مشکلات

منتخب مردم شاهین دژ در مجلس یازدهم تصریح کرد: من در مجلس یازدهم از تمام ظرفیت‌های منطقه و حوزه انتخابیه‌ام استفاده خواهم کرد تا مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌ام را کاهش دهم.

همتی گفت: در شاهین‌دژ و تکاب چندین معدن طلا وجود دارد که شهرت جهانی داشته و تلاش خواهم کرد در مجلس یازدهم موانع تولید را از پیش پای این معادن برداشته و تلاش کنم اشتغال در آنجا افزایش پیدا کند.

وی افزود: تلاش می‌کنم تا به مشکلات کارگران این معدن رسیدگی کرده و دغدغه‌های آنها را بکاهم.

** نباید قوانین مجلس برای طبقه خاصی باشد

منتخب مردم شاهین‌دژ در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد:‌ قوانین مصوب در مجلس باید بر اساس منافع ملی بوده و سپس منافع ملت را در نظر بگیرد البته در این مسیر قوانین باید منجر به تسری عدالت در جامعه شود نه اینکه برای طبقه و قشری خاص باشد.

همتی با تاکید بر اینکه اولین اولویت من خدمت به نظام و سپس خدمت به مردم است، تصریح کرد: هر کاری که از دستم برآید برای جمهوری اسلامی ایران انجام خواهم داد.