آمریکا در گذشته هم افرادی را بصورت بیولوژیک ترور کرده است

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و  احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی» بودن ویروس کرونا ، گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و بر اساس آیات قرآن کریم شیطان هم در جهت نابودی محصولات و هم در جهت نابودی نسل ها قدم بر می‌دارد و اجازه هر اقدامی را به خود می‌دهد.

اخبار سیاسی - او ادامه داد: در گذشته هم شاهد بودیم که آمریکا در جاهایی که جنگ نظامی اش در برابر حریف شکست خورده به ترفندهای دیگری روی است؛ در کشور ما هم شاید به صورت گسترده اقدام نکرده باشد، اما عملیات شیمیایی عراق را شاهد بودیم و بصورت تک تک افرادی را از طریق ترور بیولوژیک مانند شهید ناظری به شهادت رسانده است.

افتخاری افزود: آمریکا امروز خود را هم در جنگ نظامی، هم اقتصادی و حتی فرهنگی شکست خورده می‌بیند و از همین رو احتمال اینکه به جنگ بیولوژیک بپردازد وجود دارد، زیرا  آمریکا زمانی که احساس شکست کند در برابر رقیب خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد و درباره کشورهای دیگر هم به این کار پرداخته و به هرکاری که احساس کند موجب تداوم حیاتش خواهد شد روی خواهد آورد.

فعال اصولگرا گفت: البته در این میان نباید نقش افراد و یا شبکه هایی که می‌توانند که تفکر مردم را به دشمن معرفی کنند تا دشمن راحت تر بتواند بر ضد آنها برنامه ریزی کند، هم فراموش کرد.