روشنفکرنماها بیگانه پرستی را القا می‌کنند

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر بی‌صبری برخی مسئولین و روشنفکرنماها اظهار داشت: از ابتدایی که نظام جمهوری اسلامی به رای گذاشته شد ۹۸ درصد از مردم به نظام رای دادند و ۲ درصد رای ندادند و به مرور زمان نیز برخی ظاهر خود را اظهار کردند، دشمنان نیز از بیرون به اندیشه های باطل کمک کردند و ما در طول این ۴۱ سال با افرادی که با اسلام محمدی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی، رهبری و اکثریت مردم کنار نیامدند مواجه بودیم.

اخبار سیاسی - وی عنوان کرد: ما به دلیل اینکه آزادی بیان، عمل و فکر داریم و مشاهده کردیم زمانی که گرفتاری‌های پیش آمد، عده‌ای ساکت و عده ای پرخاشگر شدند، عده ای نیز اخیراً از طریق فضای مجازی با قلم و بیان مخالفت و مبارزه می کنند؛ اما جمهوری اسلامی با تمام مشکلات ۴۱ ساله خود که اکنون نیز با کرونا مواجه است توانست مقتدر، سرفراز و مستقل به حیات خود ادامه دهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: ما انتظار نداشته باشیم در جمهوری اسلامی و جامعه مخالف، معاند، دشمن و کارشکن نداشته باشیم. کرونا را ببینید که در عین حال که یک بلیه، مصیبت و ویروس منحوس است اما یک پالایشگاه و نمایشگاه عجیبی است و افرادی به موجب آن به دنبال سوداگری، سوء استفاده و سودآوری هستند و چه بسا آسیب به وجود می آورند. ما فقط باید به معدل نگاه کنیم و به نمره های تک و افراد محدود و معدود که کارشکنی می کنند نباید توجهی داشته باشیم.

اکرمی افزود: در صدر اسلام و در زمان شخص رسول اکرم فرموده شده است، دانایانی داریم که هتاک، جسور و گستاخ هستند و با اینکه قرآن را حق و وحی الهی می‌دانند می‌گویند پیامبر شاعر و خیال پرداز است، این‌ها در طول تاریخ بوده‌اند و اکنون هم هستند. ما نباید توقع صد درصدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه رهبری هم راهنمایی و هم هدایت است، تصریح کرد: ایشان در پیام نوروزی و سخنرانی روز مبعث و موارد دیگر کاملاً بیان می‌کنند که ما مخالف و دشمن داریم و روشنفکرهایی هم داریم که واقعاً در لغت روشنفکر و در عمل و رفتار «تاریک‌فکر» هستند. اینها به جای اینکه به جامعه صداقت، امانت، دیانت، صراحت و تعاون بدهند، به فکرهای شیطانی می‌پردازند و بیگانه پرستی را القا می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: به عقیده من اولاً وظیفه ما تبیین صریح و روشن انقلاب اسلامی است که باید الهی، مردمی، مستقل و خودگردان باشد و روی پای خود بایستد. ما در کشور ظرفیت زیاد داریم اما برخی ظرفیت ها را نمی شناسند یا نمی خواهند از این ظرفیت ها استفاده کنند و دلشان و نگاهشان به آن طرف آب است. ما بعد از تبیین نباید به گفتار درمانی اکتفا کنیم بلکه باید به عمل روی بیاوریم. باید برای سازندگی کشور همانطور که رهبری امسال را سال « جهش تولید » نامگذاری کردند، فکر، فهم، سرمایه ها و بازوهای خود را به کار بگیریم و کشور را آباد و سربلند کنیم و افکار خود اندیشی و تکبر را کنار بگذاریم تا ان شاءالله جامعه پاک و سازنده ای داشته باشیم.

اکرمی در پایان بیان کرد: ما حدیثی داریم که می گوید هر چیزی را در نظر بگیرید با خودش آسیب و آفتی دارد. این روشنفکری وابسته به بیگانه خود به خود آفت هایی دارد که ما را سست، تنبل، انگل و وابسته به بیرون بار می آورد و اجازه نمی دهد روی پای خود بایستیم در حالی که انسان ابتدا باید روی پای خود بایستد و به خودش متکی باشد و از دیگران هم استفاده کند و در همه حال از خدای متعال کمک بگیرد تا ان شاءالله این آفات وابستگی، سستی و بی خیالی و بی تفاوتی را از بین ببرد.