بیانیه مادر شهید محمدحسین حدادیان جهت تقدیر از مدافعان سلامت

 فاطمه تاجیک مادر شهید بسیجی «محمد حسین حدادیان» در بیانیه‌ای از کادر درمانی و نیروهای جهادی مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کرد.

اخبار سیاسی - متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله النور، بسم الله النورِ النور...

با عرض سلام به محضرِ نورانی صاحبِ ثانیه‌ها و زمان، حضرت حجت (عج)، تمام شهدایی که زنده‌اند و ناظر و سلام به تمام جهادگرانِ تاریخ به ویژه مجاهدانِ این عصر. وظیفه دانستم از بضاعت اندک واژه‌هایم استفاده کنم و این چند خط را تقدیم کنم به همه آن‌هایی که در معرکه‌ی جنگِ این روزها، جوانمردانه پای کار ایستاده‌اند.

زمانی که برای اولین بار لباس‌های سفیدتان را به تن می‌کردید و با خداوند عهد می‌بستید که تا پای جان از جانِ بندگانت محافظت خواهیم کرد حتماً فکر همین لحظات را می‌کردید که انقدر محکم، واژه های تعهدتان را ادا می‌کردید.

 و حالا شما سپیدپوشانِ عرصه پزشکی در معرکه‌ی دفاع مقدسی قرار دارید که در آن جلودارید و با مهربانی، تلاش خالصانه، خستگی ناپذیری و همت بالا، ضربه‌های سختی را به نقشه‌ی بیولوژیک احتمالی دشمن وارد می‌سازید. قطعاً در این راه شما تنها نیستید و اعضای خانواده‌تان که با توکل و ایثار شما را پشتیبانی می‌کنند نیز حضور دارند و ما را شرمنده زحمات خود می‌کنند. قدر دانِ این فداکاری آنها هستم و برایشان از خداوند صبرهای شیرین طلب می‌کنم.

جا دارد از جهادگران عرصه‌های مختلف بویژه مدافعان سلامت که با حضور موثر خویش از همان لحظات اولیه در کنار مردم قرار گرفتند تا باری از روی دوش نگرانی‌ها بردارند و آنها را به لبخندهای گرم بدل کنند تشکر کنم.

اطمینان داشته باشید تنها نیستید و در عرصه تلاش‌هایتان، شهدا نیز کنارتان ایستاده‌اند و یاری رسانی می‌کنند کما اینکه اگر حاضر بودند قطعا امروز دوشادوش شما در این عرصه با شما بودند.

حماسه‌ای که در این بحران و در سنگرِ تلاش‌هایتان ساختید، فراموش نشدنی است. وان شاالله مورد رضایت و تایید بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا و نایب برحقش خواهد بود.

یقین بدانید تا همیشه برکتِ این کار مثل رودی در مسیر زندگیتان جاری است و دعای خیر خانواده شهدا مخصوصا محدحسین عزیزم بدرقه راهتان است انشاالله.

با احترام مادر شهید محمدحسین حدادیان