اتحاد مردم ایران تنها راه شکست کرونا/ پیک دوم کرونا در راه است؟

اخبار سیاسی- کرونا بیش از هر چیز در برای مردم جهان خطرناک است زیرا نوک پیکان این خطر به سمت سلامت افراد در جامعه است.

به گزارش افکارنیوز، متاسفانه امروز صبح تصاویری از پایتخت تهران منتشر شد که نشان می دهد مردم در ترافیک هستند. با اینکه مشاغل در حال حاضر به جز شغل های تولیدی و برخی کارمندان دولت که یک سوم آنها به ادارات می روند بقیه مشاغل و مدارس و دانشگاهها همچنان به خاطر طرح فاصله گذاری اجتماعی تعطیل می باشد.

ترافیک تهران در 16 فروردین

اما چگونه است که این تعداد از افراد صبح امروز به خیابان ها رفته اند و اتوبان های تهران بی خیال از کرونا ترافیک سنگین را گزارش کرد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام وام کرونا+جزئیات

اسامی نمایندگان مجلس که کرونا گرفتند

خطر اوج‌گیری کرونا در کشور/ فیلم

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران/ فوت 3452 هم وطن

واکسن کرونا چه زمانی آماده خواهد شد؟

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور درباره ترافیک امروز صبح تهران بیان داشت:  در حال حاضر با توجه به شروع کار بخشی از ادارات,شرکتها و مراکز کار افزایش حجم تردد خودروها را نسبت به روزهای گذشته در سال جاری شاهد بوده ایم.

حریرچی معاون وزیر بهداشت امروز درباره آخرین وضعیت کرونا در ایران سخن گفت و به موضوع ترافیک تهران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: روند ابتلا در کشور در اکثر استان‌ها نزولی است اما این به معنی کنترل و سرکوب بیماری نیست ما هنوز درباره ویروس نگران هستیم، سطح ترافیک امروز تهران ما را نگران کرده است و این افراد می‌توانند ویروس را به منزل یا محل کار انتقال دهند.

به نظر می رسد یکی از مهمترین مشکلات در زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تامین معیشت مردم است. بسیاری از افراد جامعه و کارگران پس اندازی ندارند که به آنها بگوییم در خانه بمانند و سر کار نروند زیرا باید معاش خانواده خود را تهیه کنند.

از سوی دیگر با حضور افراد در اتوبان ها و شلوغی خیابان های پایتخت باید منتظر پیک دوم کرونا در تهران بود.

آنچه بیش از هر موضوعی در حال حاضر ضرورت دارد اتحاد مردم ایران برای شکست کرونا است. اتحادی که هر فردی به همنوع خود کمک کند، در این تقریبا دو ماه اخیر مردم سعی کرده اند از نظر اقتصادی و معیشتی یکدیگر را یاری کنند اما در حال حاضر و با توجه به رکوردکسب و کار و وضعیت بحرانی که کرونا درجهان به وجود آورده اتحاد مردم ایران برای شکست کرونا چه از نظر رعایت اصول بهداشتی و چه از نظر تامین مایحتاج زندگی آسیب دیدگان کرونا برای همه مردم واجب است.

دولت نیز باید در این روزها بسته های حمایت کرونایی و وام های خود را ارائه دهند تا مردم با خیال راحت در خانه بنشینند اگرنه باید منتظر پیک دوم کرونا باشیم.

کرونا خطری برای همه آحاد ملت است و اگر مردم به این مهم توجه نکنند متاسفانه پیک دوم شیوع کرونا اتفاق می افتد و خطرات ان متوجه همه مردم خواهد بود.