پیام تبریک امیر نصیرزاده به مناسبت روز ارتش

امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ا رتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

اخبار سیاسی - متن پیام به این شرح است:

حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

از آن بهار شکفتن گل هفتاد و دو برگ و بانگ «یا سیوف خذینی» در هلهله تاریک دیو و رجز روشن «انی احامی ابداً عن دینی»، از آن روز که علی اکبر (ع) به فرق شکافته، شق القمر دیگری شد و کهکشان راه شیری به بزرگی اصغر (ع) در برابر تیر سه شعبه غبطه خورد و ساقی رشید مولای آزادگی‌ها عَلَمِ عشق بر بام سماوات برد، سلوک عاشورایی ما این شد که نامه عهد رابه گلواژه های زخم و خون و آزادگی بنویسیم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران عرصه حضور اهل ولایتی است که ایستادن را به نام علی (ع) آموخته اند و با شیر اشک عزای حسین (ع) بزرگ شده اند و در هشت فصل عاشقی این سرزمین ناف بزرگی‌شان را با سر نیزه بریده اند.

باعث سرور و اسباب افتخار است که ضمن گرامی داشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی تبریک عرض نموده و از درگاه رفیع خداوند متعال، در سایه عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) و برکتِ راهنمایی‌های نایب بر حقش، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) توفیق روزافزون ارتش جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌کنم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده