مسدود شدن صفحه رسمی بروجردی از سوی اینستاگرام

پس از انتشار صفحه مصاحبه علاء الدین بروجردی رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص تلاش مذبوحانه آمریکا برای تمدید تحریمهای ایران، صفحه اجتماعی وی مسدود شد.

به گزارش خبرنگار افکارنیوز، علاء الدین بروجردی رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنبه مصاحبه ای تحت عنوان « امکان قانونی لغو امتیاز تسلیحاتی ایران وجود ندارد/ تلاش مذبوحانه‌ی آمریکا برای تمدید تحریم‌ها»، با خبرگزاری خانه ملت داشت.

فیلتروی در این مصاحبه در واکنش به درخواست وزیر امورخارجه آمریکا از شورای امنیت برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران ، این درخواست را مذبوحانه دانست و تاکید کرد که «بر اساس توافق برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت که از سال ۲۰۱۶ میلادی اجرایی شد، ایران تا پنج سال از خرید تسلیحات تهاجمی منع شده لذا این بند در اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهر ماه ۱۳۹۹) منقضی می‌شود بنابراین خرید و فروش سلاح برای ایران رفع تحریم می‌شود».

فیلتر شدن صفحه اینستاگرام علاء الدین بروجردی

بعد از انتشار این مصاحبه اینستاگرام، صفحه اجتماعی این نماینده مجلس را مسدود کرد.

بروجردی پیش از این مصاحبه هایی با موضوع رژیم تروریستی آمریکا داشت که شرکت اینستاگرام اخطار حذف صفحه بروجردی را داده بود.

ظاهرا اینستاگرام پیامی برای این نماینده فرستاده که برخی از پست های شما خلاف قوانین و مقررات است و شامل محتوای خشونت آمیز و تبلیغ گروه‌های تروریستی بوده است.