امروز ایران وارد مرحله جدیدی از اقتدار شده است

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره پیام پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران اظهار کرد: واقعه‌ای که سردار سلیمانی در آن به شهادت رسید و پس از آن هم ترامپ با قلدری از اقدام خود دفاع کرده و گفت که این کار باید زودتر صورت می‌گرفت باعث شد تا ثمرات بسیاری برای ملت ایران داشته باشد.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: بعد از جنایت آمریکا شاهد استقبال با شکوه مردم بودیم و پس از آن هم ایران با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد (پس از حمله به پهباد فوق پیشرفته این کشور) خاری و خفت بسیاری برای آمریکا به ارمغان آورد و روز به روز شاهد برکات خون این شهید در کشورمان بودیم و در ماجرای کرونا هم ایران به خوبی توانایی‌های خود را در مهار این بیماری به عرصه ظهور گذاشت.

شاکری افزود: به نظرم ایران دو اقدام بسیار ارزنده از خود نشان داد ؛ نخست سامانه‌ای بود  توسط ارتش مستقر شد و  برد آن بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر بود و بعد هم ماهواره نور بود که در ارتفاع ۴۲۵ کیلومتری کره زمین مستقر شد و حال ما یکی از چند کشور محدود دنیا هستیم که به فضا دسترسی داشته و از آن بالا می‌توانیم اهداف نظامی و صلح آمیز خود را رصد کنیم.

عضو سابق شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم که ما وارد یک مرحله جدیدی از اقتدار شدیم تا خود و انقلابمان را در جهان تعریف کرده و بتوانیم اهداف استراتژیک مکتب امام خمینی (ره) را پیش ببریم.