قوه قضاییه اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی را منتشر کند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برخورد قوه قضاییه با مفسدان ارزی اظهار کرد: باید در ابتدا مشخص شود که چه کسانی و دقیقا برای چه کاری ارز‌ دولتی دریافت کرده‌اند.

اخبار سیاسی- او افزود: لازم است که مسیر ارز‌ دولتی، نوع کالا‌های وارداتی و نحوه توزیع آن شفاف شود، چرا که صحبت آقای رئیس جمهور مبنی بر اینکه هیچ ارزی گم نشده افکار عمومی را اقناع نمی‌کند.

سلیمی تصریح کرد: دولت باید به دنبال شفافیت باشد، بنابراین باید مشخص شود که آیا دریافت کنندگان ارز دولتی با شخصیت‌های دولتی نسبتی داشته‌اند یا خیر.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید شفاف شود که آیا در اختصاص این ارز‌های دولتی رانت وجود داشته؟ و منطق اختصاص این مبالغ به اشخاص به چه صورتی بوده است.

سلیمی ادامه داد: لزومی ندارد، دولت به واردکنندگان کالاهای غیراساسی مانند چوب بستنی، عصا و آدامس ارز دولتی اختصاص دهد، به همین دلیل باید مشخص شود که ارز‌ها کجا رفته است.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قوه‌قضاییه لیست اشخاص دریافت کننده ارز و نسبت آنها را منتشر کند،  تصریح کرد: قوه قضاییه باید به  موضوع نحوه تخصیص ارز  ورود کند تا  سیستم مالی کشور شفاف شود.